باقریان: سفیران سلامت رکن اصلی سلامت در مدارس هستند

تهران (پانا) - کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه چهار از برگزاری وبینار مراقبان سلامت در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
باقریان: سفیران سلامت رکن اصلی سلامت در مدارس هستند

نشست مجازی هم اندیشی مراقبان سلامت و تبیین و تشریح طرح ها و برنامه های حوزه سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش منطقه چهار در شبکه شاد برگزار شد.
فاطمه باقریان، کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش منطقه چهار ضمن تبریک روز پرستار به مراقبان سلامت، بر نحوه ی اجرای صحیح طرح سفیران سلامت در مدارس تاکید کرد و افزود: سفیران سلامت رکن اصلی و اساسی سلامت در مدارس و حامیان اجرای طرح های بهداشتی در خانواده ها هستند.
وی در ادامه به تشریح نحوه ی اجرای طرح دهمین جشنواره نوجوان سالم در مدارس پرداخت و به نقش کلیدی این طرح در هوشیاری و توانمند سازی دانش آموزان در مواجهه با انواع آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

مسئول سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش منطقه چهار استفاده از ماسک، شستشوی مداوم دست ها و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی را بهترین راه کار مقابله با کووید19 دانست.

باقریان در پایان از همکاری موثر مراقبان سلامت منطقه در اجرای طرح کوچ تقدیر و تشکر کرد و ارجاع دانش آموزان لازم التوجه به مراجع ذی صلاح را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار