معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

۱۵۰ هزار دانش آموز البرزی در پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند

کرج( پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد ۱۵۰ هزار دانش آموز البرزی در پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۰ هزار دانش آموز البرزی در پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، فرشته فهمیده معاون پرورشی و فرهنگی استان با اعلام این خبر گفت: امسال ریاست جمهوری با توجه به تداوم وضعیت شیوع ویروس کرونا، سوال پرسش مهر را به موضوع «فرزندانم برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به اعضای خانواده، خود، همکلاسی ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنید» اختصاص داد.

فهمیده ادامه داد: در این طرح همه دانش آموزان به جز پایه های اول تا سوم ابتدایی از آغاز سال تحصیلی تا پایان آذرماه ۹۹ فرصت شرکت در پرسش مهر ریاست جمهوری را داشتند، فرهنگیان نیز تا پایان دی ماه ۹۹ فرصت دارند در این طرح شرکت کنند.

وی اظهار کرد: ۱۵۰ هزار دانش آموز این استان در پرسش مهر سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ شرکت و آثار خود را در رشته های فرهنگی شامل: ادبی (شعر، داستان کوتاه، سخنوری)، هنرهای آوایی (سرود همگانی)، رسانه و فضای مجازی (وب نوشت)، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه( فیلم کوتاه، پویانمایی)، هنرهای دستی و تجسمی (خوشنویسی، مجسمه سازی، تصویر سازی، نقاش خط، کاریکاتور، عکاسی، طراحی و نقاشی) به دبیرخانه پرسش مهر ارسال کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار