مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸:

طرح‌های حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید به نحو احسن انجام شوند

تهران (پانا) -مدیر آموزش و پرورش منطقه 18، در وبینارآموزشی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه مدیران مدارس، بر اهمیت طرح های این حوزه و انجام امور به نحو احسن تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌های حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید به نحو احسن انجام شوند

وبینار آموزشی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی، طرح نماد و یاریگران زندگی با حضور احسانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه، رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، آشوری کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب های اجتماعی به همراه کارشناس مربوطه در بستر شاد برگزار شد.

احسانی در این نشست بر اهمیت طرح های حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و انجام این امور به نحو احسن تاکید کرد.

در ادامه انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، گفت: پیشگیری اولین پله نردبان سلامت است و بر انجام غربالگری های اورژانسی و نشانگان رفتاری، تدریس حداقل 3 مهارت تا پایان بهمن، استفاده از مدرسان معرفی شده، ارجاع دانش آموزان نیازمند به خدمات مشاوره صرفا از طریق سامانه تعریف شده نماد تاکید کرد.

وی افزود: تهیه و ارسال به موقع گزارش های درخواستی مورد انتظار است.

شایان ذکر است در این وبینار آموزشی، آشوری، کارشناس مسئول آسیب های اجتماعی به تشریح دستورالعمل های طرح نماد، شیوه اجرا، آموزش و نحوه ارسال گزارش هزینه کردهای مالی این طرح پرداخت.

در پایان حسن پور، کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی، درخصوص کانون یاریگران زندگی، نحوه آموزش و اجرای طرح های مربوطه، جشنواره نوجوان سالم و نحوه ارسال آثار مطالبی را ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار