مسئول ستاد مبارزه با مواد مخدر غرب تهران:

مدرسه کانون محض پیشگیری از اعتیاد است

تهران (پانا)- مسئول ستاد مبارزه با مواد مخدر غرب تهران تاکید کرد طرح یاری‌گران در جهت فعالیت‌های پیشگیری از اعتیاد فعالیت می‌کنند و در مرحله‌های بعدی نیز درصد بیشتری از دانش‌آموزان را در بر می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه کانون محض پیشگیری از اعتیاد است

مجید فاتحی مسئول ستاد مبارزه با مواد مخدر غرب تهران در گفت و گو با پانا گفت: شیوع موادمخدر بین دانش‌آموزان در یک سال‌گذشته رشد نداشته است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که یک بخش خانواده‌ها هستند و باید بر احوال فرزند خود نظارت داشته باشند و آنان را در محیط های خطرزا قرار ندهند.

او در ادامه گفت: در دوسال گذشته طرح های مهمی را به مرحله اجرا رساندیم. مانند طرح یاری‌گران که به عنوان یک طرح ملی ابتدا با اولویت آموزش و پرورش کار خود را شروع کرده و تا به حال موفق عمل کرده و در فازهای بعدی هم درصد بیشتری از دانش‌آموزان را در کشور در برمی‌گیرد.

مسئول ستاد مبارزه با مواد مخدر غرب تهران افزود: فعالیت ‌های فرهنگی و پیشگیری مهم‌ترین مسائلی است که در آموزش و پرورش می‌توان به آن پرداخت و با تعاملات ستاد مبارزه با مواد مخدر می توان زودتر به هدف رسید براساس نظر کارشناسان آموزش و پرورش کانون محض پیشگری از اعتیاد باشد.

او در ادامه با اشاره به پتانسیل دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان در طرح یاری‌گران زندگی نقش مهمی دارند و می‌توانند در فضای مجازی و حقیقی به صورت خوراک‌های فرهنگی مفید ارائه شوند.

نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار