استاندار:

رعایت دستورالعمل‌های کرونایی در مازندران نیاز به سختگیری بیشتر دارد

ساری (پانا) - استاندار مازندران با تأکید بر لزوم سختگیری بیشتر در رعایت دستورالعمل‌های کرونایی در استان، آن را لازمه وارد نشدن استان به شرایط پیک سوم برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رعایت دستورالعمل‌های کرونایی در مازندران نیاز به سختگیری بیشتر دارد

احمد حسین‌زادگان امروز در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به روند افزایشی کرونا در برخی از شهرستان‌های استان هشدار داد که اگر در اعمال محدودیت‌های کرونایی سخت‌گیری نشود، احتمال بازگشت تعطیلی برای اصناف وجود دارد.

او تأکید کرد که محدودیت‌های تردد و فعالیت مشاغل همچنان در تمام شهرستان‌های نارنجی و زرد استمرار خواهد داشت.

استاندار گفت: «فعالیت مشاغل، غیر از سطح یک، تا ساعت ۱۸ مجاز است؛ ضمن آنکه ممنوعیت تردد خودرو نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد اعمال می‌شود و نهادهای نظارتی نیز با متخلفان برخورد قانونی کنند.»
حسین‌زادگان با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در شهرهایی مانند آمل و رامسر، بر ممنوعیت تردد در مناطق ییلاقی تاکید کرد: «راهداری و نیروی انتظامی مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا را در این مناطق به اجرا گذارند تا از انتقال زنجیره ابتلا در روستاهای استان جلوگیری شود.»

او با اشاره به اینکه میانگین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان آمل ۱۶ درصد پایین‌تر از میانگین استانی است، از فرماندار این شهرستان خواست سختگیری بیشتری اعمال کند.

استاندار مازندران از رسانه‌ها خواست خبر روند افزایشی ابتلا به کووید-۱۹ را به آگاهی مردم برسانند تا از عادی‌انگاری پرهیز کنند.

برگزاری هر نوع مراسمی ممنوع است

استاندار مازندران با تأکید بر ممنوعیت هر نوع مراسم و تجمعی، برگزاری نماز جمعه در شهرستان‌های نارنجی و زرد را برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ممنوع اعلام کرد.

حسین‌زادگان گفت: «همچنین طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری مراسم ۹ دی ماه نیز باید به صورت مجازی برگزار شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار