صیدلو: نتایج امروز حاصل انتخاب‌های دیروز ما است

مدیر کل اداره آموزش ‌و‌‌پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: تمامی نتایج امروز در زندگی ما ، حاصل انتخاب‌های دیروز مان است و باید تلاش کنیم در مسیری حرکت کنیم که آینده ای روشن در انتظار ما باشد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: نتایج امروز حاصل انتخاب‌های دیروز ما است

محمد صیدلو مدیرکل اداره آموزش ‌و ‌پرورش‌ شهرستان‌های‌ استان تهران در همایش ترنم‌ مهر گفت: خداوند در مسیر زندگی بنده‌هایش بهانه‌هایی برای روی دادن اتفاق‌های مثبت زندگی‌ قرار می‌دهد. آن بهانه‌ها گاهی می‌تواند یک دوست یا معلم باشد و یادگیری و عمل ‌به آن قدردانی درست‌ از آن فرصتی که خداوند در اختیارمان قرار داده است .

او ادامه داد: این سخن را می توان به حدیث پیامبر اسلام (ص) تعمیم داد که پیامبر فرمودند: " برای شما نسیم‌هایی از سوی پروردگارتان می‌وزد خود را در معرض این نسیم‌ها قرار دهید، باشد که چنین نسیم‌هایی سبب شود که برای همیشه شقاوت و بدبختی از شما دور ماند." همواره مسیرهای متفاوتی برای زندگی داریم باید بیاموزیم که درست انتخاب کنیم و از آنچه که درست است و در مسیر زندگیمان قرار می‌گیرد تاثیر بپذیریم.

صیدلو خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد‌: هر آنچه که امروز تجربه می‌کنیم حاصل انتخاب‌هایی است که در گذشته داشته‌ایم و در ادامه خطاب به دبیران گفت: همه‌ی کار دبیران کمک به دانش‌آموز برای کسب رتبه و نمره‌ی خوب نیست بلکه ایجاد موقعیت‌های تربیتی است که متناسب با همه‌ سلیقه‌ها باشد و در آن حیطه رشد کنند.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ماموریت ما در این دنیای پیشرفته فقط انتقال اطلاعات نیست زیرا می‌توان به طرق متفاوت این اطلاعات را کسب کرد به همین دلیل کلاس‌های حضوری را ترجیح می‌دهیم زیرا معلم را انسان وارسته‌ای می‌دانیم که او به بهانه انتقال اطلاعات فرصت تربیت را به دست می‌آورد و آموزش ‌و‌ پرورش به هدف خود دست می‌یابد زیرا اولیت اصلی آموزش ‌و ‌پرورش را آمار و ارقامی که مشارکت دانش‌آموزان در مسابقات را نشان ‌می‌دهد، است‌ و رویکرد کار آموزش ‌و‌ پرورش در این مسابقات مشخص می‌شود.

آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز، نهمین دوره نوجوان سالم، سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا، هشتمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری و پنجمین دوره مصباح‌الهدی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در تالار همایش ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار