بررسی ابعاد ترور شهید سلیمانی در کمیسیون امنیت ملی

هیات اعزامی به ونزوئلا درباره نظارت بر انتخابات پارلمانی آن کشور به مجلس گزارش می‌دهند

تهران (پانا) - کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسات هفته جاری خود ضمن استماع گزارش بررسی ابعاد ترور شهید سلیمانی، از تاسیسات هسته‌ای بازدید به عمل خواهند آورد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی ابعاد ترور شهید سلیمانی در کمیسیون امنیت ملی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در روزهای هفته جاری از یکشنبه تا چهارشنبه 7 تا 10 دی جلساتی را برگزار خواهد کرد. اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفتم دی ضمن مروری بر آخرین اخبار و تحولات به استماع گزارش هیات اعزامی به ونزوئلا درخصوص نظارت بر انتخابات پارلمانی آن کشور و بررسی لایحه قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.

نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم در ادامه نشست‌های تخصصی خود روز سه‌شنبه نهم دی به استماع گزارش بررسی ابعاد فرهنگی، سازمانی، منطقه‌ای، حقوقی و نظامی ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی با حضور مسئولان ذی‌ربط (مشترک کمیته‌های روابط خارجی و حقوق بشر) و استماع گزارش کارگروه دفاعی درخصوص نشست مشترک با جمعی از خانواده‌های شهدا خواهند پرداخت.

این کمیسیون تخصصی در ادامه جلسه روز سه‌شنبه به بررسی آخرین اخبار و تحولات با حضور مسئولان ذی ربط می‌پردازند و روز چهارشنبه دهم دی ماه نیز هیات رئیسه کمیسیون با روسای کمیته‌ها جلسه‌ای خواهند داشت.

کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی نیز روز دوشنبه هشتم در ماه به بررسی ابعاد فرهنگی، سازمانی، منطقه‌ای، حقوقی و نظامی ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی با حضور مسئولان ذی ربط می‌پردازد و کمیته دفاعی نشست مشترکی با جمعی از خانواده شهدا خواهد داشت. کمیته هسته‌ای نیز از تاسیسات هسته‌ای بازدید به عمل خواهد آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار