نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی :

فعالیت های نهضت سواد آموزی باید با روحیه و مدیریت جهادی پیگیری شود

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: فعالیت های نهضت سواد آموزی باید با روحیه و مدیریت جهادی پیگیری شود و این تلاشها باید تا ریشه کنی بی سوادی ادامه یابد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های نهضت سواد آموزی باید با روحیه و مدیریت جهادی پیگیری شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، به مناسبت هفته سواد آموزی، مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان سواد آموزی استان صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان در محل دفتر امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کردند.

حجت السلام و المسلمین «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مسئولان و فعالان نهضت سوادآموزی استان اظهار داشت: مسئله علم و سواد آموزی در دین مبین اسلام و قرآن کریم جایگاه ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه معجزه پیامبر اسلام از نوع کتاب و علم است؛ ادامه داد: جرم و جنایت و عدم تحقق عدالت در جوامع ناشی از جهل و بی سوادی است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: فعالیت های نهضت سواد آموزی باید با روحیه و مدیریت جهادی پیگیری شود و این تلاشها باید تا ریشه کنی بی سوادی ادامه یابد.

حجت السلام قریشی بیان کرد: حجت الائمه جمعه و علما در سراسر استان می توانند در موضوع بستر سازی برای پیشگیری از بازماندگی از تحصیل و ترغیب افراد به سمت سواد آموزی در کنار آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: روحانیون مستقر و طرح هجرت در مناطق محروم و دور افتاده استان می توانند در این حوزه با آموزش و پرورش همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار