درخشان: نباید بگذاریم یک نسل از فوتبال ما نابود شود

تهران (پانا) - مدیر فنى تیم ملى فوتبال جوانان معتقد است تصمیم AFC در خصوص مسابقات قهرمانى آسیا مى تواند در سرنوشت و آینده فوتبال ایران تاثیرگذار باشد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشان: نباید بگذاریم یک نسل از فوتبال ما نابود شود

به گزارش سایت رسمى فدراسیون فوتبال حمید درخشان ابتدا در خصوص مسابقه روز گذشته تیم ملى جوانان مقابل تاجیکستان گفت:شاهد بازى بسیار خوب و محکمى بودیم که به تیم ما کمک کرد. ما صاحب توپ و میدان بودیم، یک گل زدیم ، یک پنالتى از دست دادیم و با این وجود تا دقیقه ٧٠ از حریف پیش بودیم. به اعتقاد من شکست ما در این بازى اتفاق خوبى بود چون با پیروزى یک بر صفر نقاط ضعفمان پنهان مى ماند اما با وجود برترى در جریان بازى حالا بسیارى از مشکلات ما در این مسابقه به خوبى دیده شده و مى توانیم بیشتر روى نقاط ضعف تیم تمرکز کنیم.

مدیر فنى تیم ملى جوانان در خصوص لغو مسابقات جام جهانى جوانان و نوجوانان گفت:خبر بسیار تلخى بود و این اتفاق خوبى براى فوتبال نیست. امیدوارم AFC بدون توجه به این مسایل مسابقات قهرمانى آسیا را به بهترین شکل برگزار کند. در واقع نباید بگذاریم یک نسل مستعد از فوتبال ما همچنین سایر کشورهاى آسیایى نابود شود. در اینصورت با قدرت در این رقابت ها شرکت مى کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار