تاکید شورای فرهنگ عمومی و فرمانداری بر لزوم بزرگداشت ۹و ۱۰ دی

ورامین(پانا)- فرماندار ورامین نیز با اشاره به اهمیت مناسبت‌های دهه بصیرت فضاسازی مطلوب در سطح شهر، انعکاس محتوای مناسب در فضای مجازی و برگزاری مسابقه از وصیتنامه شهید سلیمانی را ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۹۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تاکید شورای فرهنگ عمومی و فرمانداری بر لزوم بزرگداشت ۹و ۱۰ دی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین جلسه شورای فرهنگ عمومی حجت‌الاسلام محمودی امام جمعه موقت و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبیین مناسبت‌های دهه بصیرت از ۹ تا ۱۹ دی، نقش مردم ورامین در انقلاب و مبارزه با فتنه را تاریخی خواند و برلزوم تلاش همه دستگاه‌ها برپاسداشت این مناسبت‌ها و بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده تاکید کرد.
کاغذلو فرماندار ورامین نیز با اشاره به اهمیت مناسبت‌های دهه بصیرت فضاسازی مطلوب در سطح شهر، انعکاس محتوای مناسب در فضای مجازی و برگزاری مسابقه از وصیتنامه شهید سلیمانی را ضروری دانست.
در ادامه این نشست ضمن اعلام برنامه‌ها توسط دستگاه‌ها رئیس شبکه بهداشت و درمان آخرین وضعیت کرونایی شهر را تبیین کرده و از همکاری بسیج و سایر مسئولان در اجرای طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد.
در این نشست بر لزوم فرهنگ‌سازی در برخورد با کرونا تاکید شد و حاضرین در جلسه نسبت به اعلام متفاوت رنگهای کرونا در ورامین وشهرهای مجاور ابراز نگرانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار