برگزاری آیین تکریم از خدمات ارزشمند مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه۱

تهران (پانا) - مراسم قدردانی از تلاش های صادق صادق پور، مدیر پیشین آموزش و پرورش منطقه1 در سالن همایش معلم منطقه1 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تکریم از خدمات ارزشمند مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه۱

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، با حضور حدادی، مدیر آموزش و پرورش منطقه1، مدیران پیشین آموزش و پرورش منطقه، روسای مجمع خیرین مدرسه ساز شمیرانات و شورای موسسان و نظارت بر مدارس غیر دولتی منطقه، نمایندگان مدیران و معلمان منطقه، معاونین و اعضای شورای مدیریتی منطقه1 و بسیاری از کارکنان اداری آموزش و پرورش منطقه مراسم قدردانی از تلاش های صادق صادق پور مدیر پیشین آموزش و پرورش منطقه1 در سالن همایش معلم برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران که به دلیل همزمانی این مراسم با همایش دیگری نتوانست در این نشست صمیمانه حضور پیدا کند با برقراری ارتباط تلفنی از خدمات ارزشمند و شایسته صادق صادق پور تجلیل کرد و فعالیت های دوره مدیریت وی را ماندگار و بسیار ارزشمند توصیف کرد.

ابوالقاسم حدادی، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد بر اهمیت فرهنگ قدردانی و تقدیر تاکید کرد و افزود: آقای صادق پور انسانی وارسته و اخلاق محور بوده و هستند و این میزان مقبولیت و منزلت ایشان در بین دوستان و همکارانشان نشان مهربانی و درایت و انسان مداری ایشان است. مجموعه آموزش و پرورش منطقه1 همواره پذیرای حضور و نظرات ارزشمند ایشان در حوزه های مختلف خواهد بود و تجربیات گرانقدر ایشان و مدیران پیشین همچون سرمایه ای در اختیار ماست.

فرزانه به نمایندگی از مجمع خیرین مدرسه ساز شمیرانات، ناصرالملکی به عنوان رییس شورای موسسین مدارس غیر دولتی، گودرزی به نمایندگی از شورای مدیریتی و کارکنان اداری منطقه و چندین نفر از مدیران و معلمان منطقه به نمایندگی از جامعه فرهنگیان با بیان نکاتی درباره ی عملکرد درخشان صادق صادق پور مدیر پیشین آموزش و پرورش منطقه1 برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون کردند.

صادق صادق پور نیز در این مراسم که به صورت زنده از گروه مدیران مدارس منطقه1 در بستر شاد نیز پخش می شد ضمن قدردانی از ابراز محبت حاضرین و همه مدیران و فرهنگیان منطقه، توفیق معلمی را لطف بزرگ خداوند در زندگی اش توصیف کرد و از سال های طولانی حضورش در آموزش و پرورش منطقه1 به عنوان خاطراتی شیرین و فراموش نشدنی یاد کرد.

صادق پور با ابراز خوشحالی از حضور همکارانی توانمند و با تجربه در آموزش و پرورش منطقه1، فعالیت این گروه با هدایت حدادی مدیر با تجربه و با اخلاق منطقه را نوید بخش تداوم شور و شیدایی فرهنگیان این منطقه و بالندگی بیش از پیش آن دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار