سازمان لیگ، پیگیر پشت در ماندنِ دوربین‌ها در تبریز

تبریز (پانا)- سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت موضوع راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی را به ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز پیگیری قضائی می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان لیگ، پیگیر پشت در ماندنِ دوربین‌ها در تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال کشور، سهیل مهدی افزود: این کار باشگاه ماشین سازی تخلف است و از این اقدام به راحتی نمی‌گذریم و آن را به مراجع قضایی ارجاع می‌دهیم.

وی درباره پخش نشدن نیمه نخست دیدار ماشین‌سازی و نفت مسجد سلیمان افزود: ظاهرا دوربین‌ها را به ورزشگاه راه نداده‌اند. من با مدیرعامل باشگاه ماشین سازی صحبت کردم که او گفت این بازی در ورزشگاه خانگی ما است و تشخیص می‌دهیم صدا و سیما حضور پیدا نکند.

مهدی ادامه داد: با توجه به قوانین بین‌المللی، ۲۴ ساعت قبل باید این موضوع اعلام می‌شد. هیچ مقامی اجازه دخل و تصرف برای برگزاری بازی‌ها را ندارد و ما هم تذکرات لازم را دادیم، ولی متاسفانه دوباره به هنگام شروع بازی مالک ماشین سازی اجازه نداده دوربین‌ها وارد استادیوم شوند و همین موضوع باعث ناراحتی همکاران رسانه‌ای شده است. عدم پخش بازی دخل و تصرف در امور برگزاری بازی است و ما حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: وقتی ورزشگاه در اختیار برگزار کنندگان مسابقات قرار نگیرد از حالت میزبانی خارج خواهد شد. وقتی ما همکاری لازم را می‌کنیم و ۲ روز قبل از بازی خودشان می‌گویند بازی در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار شود و ما همکاری می‌کنیم نباید چنین اتفاقی رخ می‌داد.

سهیل مهدی اضافه کرد: وقتی آقایان شخصی تصمیم می‌گیرند، ما هم جمع بندی می‌کنیم که در بازی‌های آتی تصمیمات دیگری بگیریم. نمی‌دانم این تصمیم به چه دلیل اتخاذ شده، ولی با این کار‌ها به نظر من بیشتر استرس را به تیم خودمان وارد می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار