مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی:

برگزاری دوره ضمن خدمت مجازی مهارتی و تشکیلاتی سازمان دانش آموزی

بجنورد (پانا) - مجید مصباح مسئول سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی از برگزاری دوره ضمن خدمت مجازی 24 ساعته ویژه مربیان پیشتازدر نیمه اول دیماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره  ضمن خدمت مجازی  مهارتی و تشکیلاتی سازمان دانش آموزی

به گزارش پانا ،مجید مصباح در گفتگو با خبرنگار پانا ، مربیان پیشتاز را بازوی توانمند فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی دانست و بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی این نیروها، شور و نشاط در آموزش و پرورش افزایش یابد .

وی افزود: سازمان دانش آموزی برنامه ریزی ویژه ای را برای توانمند سازی دانش آموزان و مربیان پیشتاز در فضای مجازی انجام داده وامسال در تلاش است تا دانش آموزان و مربیان ثبت شده در سامانه جذب را در قالب دوره های آموزشی با مهارت های اجتماعی و اردویی و تشکیلاتی آشنا نماید.

مصباح گفت :این دوره آموزشی برای 3500مربی در سطح استان برگزار میشود که برای آموزش از مدرسان غیر بومی وکشوری هم استفاده میشود .

وی ادامه داد: برگزاری این دوره در سه سطح می باشد که سطح 1 برای مربیان جدید الورود، سطح 2 مربیان با سابقه سه سال ، سطح 3 مربیان با سابقه بیش از سه سال است .

رییس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی ضمن تشکر از مربیان و دانش آموزان تشکیلاتی حاضر دردوره آموزشی گفت: اعضای جدید زیادی در سال تحصیلی 1400-99به مجموعه مربیان سازمان دانش آموزی افزوده شده و این نشان از برنامه ریزی دقیق و فعالیت مناسب همکاران در سطح استان دارد.

به گفته مصباح مهارت های "امداد و نجات و کمک های اولیه"، " آشنایی با سازمان و هویت سازمانی"، " گره و چوب" ، مخابره و جهت یابی" و " صف جمع، فریادهای شادی و نغمه های اردویی" و در قالب دوره های ضمن خدمت مجازی به مربیان آموزش داده می شود .

گفتنی است، برای ثبت نام درآزمون این دوره آموزشی به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان(http://www.ltms.medu.ir) مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار