امدادرسانی هلال احمر زنجان به 20 خودروی گرفتار در برف و کولاک

زنجان (پانا) - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد امدادگران این استان، شامگاه پنجشنبه برای 20 خودرو با80 سرنشین در راه مانده ناشی از برف و کولاک شدید امدادرسانی کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی هلال احمر زنجان به 20 خودروی گرفتار در برف و کولاک

علی طاهری در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شامگاه پنجشنبه همزمان با وقوع کولاک و بارش برف سنگین در جاده های استان زنجان، امدادگران هلال احمر در آماده باش کامل برای امدادرسانی بودند.
وی تاکید کرد: در این شرایط جوی 20 خودرو سبک و سنگین با 80 سرنشین در گردنه های کوهستانی و صعب العبور زنجان - طارم در مسیر ماندند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بلافاصله تیم های امداد و نجات هلال احمر شهرستان طارم به کمک خودورهای گرفتار در برف و کولاک شتافتند که توانستند اقدام به بستن زنجیر چرخ برای این خودورها کنند.
طاهری تاکید کرد: علاوه بر این اقدام، امدادگران هلال احمر 15 بسته غذایی خشک 12 ساعته نیز برای در راه ماندگان توزیع کردند.
وی خاطرنشان کرد: در طرح زمستانی هلال احمر 25 پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود، طارم و مرکز استان زنجان فعال است.
طاهری اضافه کرد: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.
وی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار