وزیر کشور به سوال نمایندگان پاسخ می‌دهد

درخواست نماینده آبادان برای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خوزستان روز یکشنبه در مجلس بررسی می‌‌شود

تهران (پانا) - وزیر کشور روز سه‌شنبه 9 دی به کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس می‌رود تا به سوالات جمعی از نمایندگان پاسخ دهد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور به سوال نمایندگان پاسخ می‌دهد

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی براساس دستور کار اعلام شده، روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه 7 تا 10 دی جلسه خواهد داشت. اعضای این کمیسیون در روز یکشنبه 7 دی به استماع گزارش هیأت اعزامی به ونزوئلا به منظور نظارت بر روند انتخابات پارلمانی آن کشور خواهند پرداخت و سپس طرح جامع مدیریت شهری و روستایی را با حضور نماینده مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط، بررسی می‌کنند.

همچنین در ادامه این جلسه به درخواست تحقیق و تفحص سیدمحمد مولوی نماینده آبادان با عنوان عملکرد استانداری خوزستان رسیدگی می‌کند و سپس دو نفر از اعضای این کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات انتخاب می‌شوند.

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور همچنین در ادامه دستور کار این روز خود، به استماع گزارش نماینده عضو ناظر در کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی می‌نشینند و بعد از آن آیین‌نامه تشکیلات و شرح وظایف دبیرخانه دائمی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور را تصویب می‌کنند.

اعضای این کمیسیون در روز دوشنبه 8 دی به بازدید وزارت اطلاعات می‌روند و با وزیر و معاونان وی جلسه خواهند داشت.

وزیر کشور نیز در روز سه‌شنبه 9 دی مهمان کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خواهد بود تا به سوالات جمعی از نمایندگان پاسخ دهد.

روز چهارشنبه 10 دی نیز نشست هیأت رئیسه کمیسیون و رؤسای کمیته‌ها برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار