استاندار زنجان:

ملت با بصیرت ایران از هوش سیاسی برتر و بالایی برخوردارند

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت: مردم بصیر ما نشان داده‌اند که از هوش سیاسی بسیار برتر و بالاتری برخوردارند و امروز نیز با وجود شرایط تحریم، کرونا و فشارها، مردانه در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ملت با بصیرت ایران از هوش سیاسی برتر و بالایی برخوردارند

به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان فتح الله حقیقی در ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: پس از شهادت سردار سپهبد سلیمانی اتفاقاتی در دنیا رخ داد که به جز مضمحل شدن و بدنامی برای استکبار و نوکران منطقه ای شان، عایدی برای آنها نداشت.

وی ادامه داد: امروز همه شاهدند که آمریکا که امکاناتش حداقل ۹ برابر ماست به چه وضعی افتاده و به قدری عرصه برایشان تنگ شده که دست به عملیات کور و ناجوانمردانه می زنند.

استاندار زنجان به لزوم عملیاتی کردن برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: در سطح شهرستانی نیز لازم است ستادهای بزرگداشت فعال شوند.

وی افزود: در اجرای برنامه ها به جای کارهای انفرادی باید اجرای هماهنگی برنامه ها از یک مرجع، در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه فرهنگ شهادت زیرساخت و خمیرمایه اعتقاد و آرمان ماست، گفت: طی ۴۲ سال گذشته ملت بزرگ ما به عینه آثار و برکات وفای عهد با اسلام و قرآن را مشاهده کرده اند.

حجت الاسلام علی خاتمی با بیان اینکه مکتب شیعه با خون پاگرفته و با خون هم مانده است، اظهار داشت: موجی که مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس در عراق و ایران به راه انداخت، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، سیلی اول به چهره جنایتکاران بود و البته سیلی اصلی اخراج آمریکا از منطقه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید به ویژگی های مدیر و مدبر بودن، اخلاص، بصیرت و ولایت مداری سردار شهید در کنار مباحث احساسی که خون شهید به پا می کند، توجه شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه در جنگ تحمیلی هشت ساله جبهه استکبار در یک طرف و نظام اسلامی و ملت ایران در یک طرف قرار داشتند، گفت: با رهبری امام و ایثار ملت ایران پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.

سردار جهانبخش کرمی افزود: پس از دفاع مقدس، دشمنان جبهه دیگری با پرچم و شعار در کشورهای محور مقاومت باز کردند و با پرچم " لا اله الا الله" به جنگ " لا اله الا الله" رفتند که در این شرایط با هدایت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی، دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه برنامه های متعددی برای بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از طریق ستادهای مردمی، برنامه هایی در شأن مقام این شهید سرافراز از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه در سطح استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار