جلسه‌ فصلی مدیران مقطع ابتدایی و متوسطه چهاردانگه، در خصوص نحوه برگزاری امتحانات

چهاردانگه(پانا)- جلسه‌ مدیران مقطع ابتدایی و متوسطه در دو نوبت با موضوع نحوه‌ برگزاری امتحانات نوبت اول، در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه‌ فصلی مدیران مقطع ابتدایی و متوسطه چهاردانگه، در خصوص نحوه برگزاری امتحانات

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، در این جلسه روح‌اله مسعود پوری، رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار با اشاره به چالش‌های فضای‌مجازی و مدیریت جریان یاددهی و یادگیری گفت: آسیب های فضای‌مجازی تاثیر بسزایی در بهداشت و سلامت‌ روان دانش‌آموزان داشته و در بحث سلامت روان لازم است تا مشاوران حضور و نقش موثرتری در آموزش مجازی ایفا کنند.
مسعودپوری ادامه داد: همکاران، دانش‌آموزان و اولیاء آنها می‌توانند با عضویت در کانال مشاوران شاد، هر روزه از پیامها و محتواهای آموزشی، انگیزشی و مشاوره‌ای بارگذاری شده، بهره‌مند شوند.
این مقام مسئول گفت: خانواده‌ها نیز در امر آموزش های مجازی، نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند.
مسعودپوری همچنین با اشاره به دستورالعمل ‌مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه برگزاری امتحانات دی‌ماه گفت: برگزاری امتحانات دی‌ماه دانش آموزان، غیرحضوری و مطابق آیین نامه های مربوط دوره های تحصیلی انجام می شود.

او گفت: نمره امتحانات پایانی از طریق برگزاری آزمون برخط (آنلاین) در سامانه‌ شاد یا سایر سامانه‌های مورد تایید شورای مدرسه و نمره ارزشیابی تکوینی با استفاده از مستندات و شواهد جمع‌آوری شده از فعالیت های آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان در نیم‌سال اول تعیین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار