سرقت ۴۰۰ میلیاردی به دلیل مخالفت خانواده با خواستگار

تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از شناسایی سارقی که به بهانه مخالفت خانواده اش با خواستگار وی، ۴۰۰ میلیون تومان وجه و طلا از خانه سرقت کرده بود خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
سرقت ۴۰۰ میلیاردی به دلیل مخالفت خانواده با خواستگار

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در این باره اظهار کرد: بیست و سوم مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۱۴ غیاثی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: شاکی اظهار داشت که ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد و طلا از منزلش سرقت شده است. در بررسی صحنه سرقت، احتمال داخلی بودن سرقت بیشتر و توسط کارآگاهان شناسایی شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات پلیسی دختر شاکی را به عنوان سارق شناسایی کردند، گفت: با دستگیری متهم، وی اعتراف کرد که به علت مخالفت خانواده با خواستگارش به نام محمد، نقشه سرقتی را برای انتقام از خانواده خود کشیده است. او با همکاری محمد در فرصت مناسب طلا و پول ها را سرقت کرده بود و تمام اموال را در اختیار یکی از دوستانش به نام سمیرا به امانت برده بود.

وی افزود: در ادامه تحقیقات محمد نیز شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد. او نیز با تکرار همان صحبت های نازنین همدستی در اجرای نقشه سرقت را پذیرفت و به خاطر اشتباهش در ارتکاب جرم از خانواده نازنین عذرخواهی کرد.

سرهنگ علی کنجوریان گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و کشف کلیه اموال، پرونده به دادسرا ارسال و با توجه به رضایت شاکی، هر دو متهم آزاد و پرونده مختومه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار