دیدار استاندار مازندران با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آملی لاریجانی با رضایت از مصوبه منطقه آزاد مازندران، برای توسعه استان اعلام آمادگی کرد

ساری (پانا) - استاندار مازندران در ادامه پیگیری‌ها و رایزنی ها برای تحقق سرانجام منطقه آزاد در مازندران به دیدار رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.

کد مطلب: ۱۱۴۹۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آملی لاریجانی با رضایت از مصوبه منطقه آزاد مازندران، برای توسعه استان اعلام آمادگی کرد

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، ‌احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در ادامه پیگیری ها و رایزنی ها برای تحقق سرانجام منطقه آزاد در مازندران صبح امروز همراه با غلامی راد، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به دیدار آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت. ‎

پس از تصویب منطقه آزاد مازندران در دولت و مجلس و جریان داشتن این مهم در کمیسیون اقتصادی مجلس برای رفع ابهامات مدنظر شورای نگهبان، استاندار مازندران پس از پیگیری های مختلف برای تشریح اهمیت این مصوبه برای اقتصاد مازندران به دیدار آیت الله صادق آملی لاریجانی رفت.

عضو فقهای شورای نگهبان با توجه به شناخت خود از مازندران و ره‌آورد های این مصوبه برای اقتصاد استان و با اعلام نظر مساعد خود، برای هرگونه شکوفایی و توسعه مازندران اعلام آمادگی کرد.

استاندار مازندران در این دیدار تحقق منطقه آزاد را خواست و مطالبه دیرینه مردم استان برشمرد و بر بهره برداری درست از ظرفیت بنادر و دریای خزر و رونق تعامل اقتصادی با کشورهای همسایه و افزایش صادرات محصولات تولیدی شمال ایران که خواهان بسیاری در سایر کشورها دارد، تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار