در بازدید حسینی میلانی از دو بوستان در حال احداث فاز سوم نهج‌البلاغه و گل‌ها مطرح شد؛

تاکید بر جلوگیری از توسعه ساخت و ساز، تصرف اراضی و تغییر کاربری اراضی مجاور بوستان نهج‌البلاغه

تهران (پانا) - رئیس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از دو بوستان در حال احداث بر جلوگیری از توسعه ساخت و ساز، تصرف اراضی و تغییر کاربری اراضی مجاور بوستان نهج‌البلاغه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر جلوگیری از توسعه ساخت و ساز، تصرف اراضی و تغییر کاربری اراضی مجاور بوستان نهج‌البلاغه

سید آرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز از فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه و همچنین بوستان در حال احداث گل‌ها بازدید کرد.

حسینی میلانی در این بازدید که حسن رحمانی، شهردار منطقه ۲ و علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضاهای سبز شهرداری تهران، وی را همراهی می‌کردند، ابتدا از فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت فاز سه این بوستان قرار گرفت.

وی در این بازدید، از وضعیت باغات و اراضی مشجر مجاور با این بوستان مطلع شد و خواستار تعیین و تکلیف هرچه سریع‌تر تزاحمات هم‌جوار با بوستان نهج‌البلاغه از سوی شهرداری منطقه ۲ و سازمان بوستان‌ها شد و بر نظارت دقیق شهرداری تهران برای جلوگیری از توسعه ساخت و ساز و تصرف اراضی مجاور با این بوستان و همچنین تغییر کاربری اراضی مشجر آن تاکید کرد.

این عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، وضعیت لایروبی رودخانه فرحزاد که از بوستان نهج‌البلاغه عبور می‌کند را مورد بررسی قرار داد و در جریان آخرین وضعیت تصفیه‌خانه در حال احداث واقع در این بوستان قرار گرفت.

حسینی میلانی با تاکید بر ضرورت پایدارسازی و استحکام‌بخشی دیواره‌های فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه، بر حفظ ارزش‌های اکولوژیکی و ذخایر طبیعی و گیاهی آن تاکید کرد و خواستار ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در قسمت شمالی فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه شد.

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری در ادامه به بوستان در حال احداث گل‌ها واقع در ضلع شمالی بوستان گفت‌وگو که در مجاورت بیمارستان میلاد قرار دارد، رفت و در جریان اقدامات عمرانی و فنی انجام شده برای احداث این پارک قرار گرفت.

تاکید بر ایجاد رینگ دوچرخه‌سواری، مناسب‌سازی معابر بوستان برای تردد معلولین و نابینایان و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی ناشی از احداث ایستگاه مترو بوستان گفت‌وگو، کاشت گل‌ها و گونه‌های گیاهی بومی و رفع تعارضات و تزاحمات ناشی از هم‌جواری با بیمارستان میلاد از جمله موضوعاتی بودند که از سوی حسینی میلانی در بازدید از بوستان در حال احداث گل‌ها مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار