اجرای طرح ملی لاله های روشن در مدارس شهرستان جم

جم(پانا)_ سرپرست آموزش و پرورش شهرستان جم از برگزاری طرح ملی لاله های روشن در مدارس شهرستان خبر داد و گفت این طرح با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان برگزار می گردد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی لاله های روشن در مدارس شهرستان جم

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، عبدالحسین اعتماد در طرح ملی لاله های روشن در دبیرستان نمونه دولتی ریحانه النبی شهر جم اظهار کرد: عزت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت ها، ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان و شهدای سرفراز میهن اسلامی ایران است.

وی افزود: طرح ملی لاله های روشن به پاسداشت یاد و خاطره شهدای عزت آفرین ایراین اسلامی، برگزار می گردد.

سرپرست آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، شهدای فرهنگی و دانش آموز زیادی را تقدیم وطن کرده است که معلمان و دانش آموزان ما ادامه دهندگان راه آنان خواهند بود.

اعتماد از برگزاری 16 یاداوراه شهدای دانش آموز در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در راستای طرح ملی لاله های روشن، یادواره 16 شهید دانش آموز شهرستان جم در 16 مدرسه شهرستان برگزار می گردد.

وی با بیان خاطراتی از شهید حسن نیکخواه، گفت: از خصوصیات بارز این شهید دانش آموز، تواضع، فروتنی، نظم و ادب و معرفتی بود که نسبت به اطرافیان خود داشت.

سرپرست آموزش و پرورش جم بیان کرد: تکریم شهدا و خانواده های شهدا وظیفه ای همگانی است و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

اعتماد در بخشی از سخنان خود با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان، اظهار کرد: درست است که در این برهه جنگ فیزیکی و سخت نیست، اما دشمنان ما در جبهه فرهنگی و نرم افزاری مدام ما را مورد هجمه و حمله قرار می دهند که هوشیاری و بصیرت ملت ایران در راه خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان، نقشه های انها را نقش برآب خواهد کرد.

در ادامه این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت عباس(ع) جم نیز با تاکید بر تداوم راه و آرمان های امام و شهدا، شناساندن قهرمانان و بزرگان ما به دانش آموزان به عنوان الگو و اسوه از اولویت های آموزش و پرورش دانست.

سرهنگ احمد اسدی خاطرنشان کرد: تکریم و بزرگداشت شهدا و یاد و خاطره آنها باید در سرتاسر جامعه ساری و جاری گردد.

فرمانده ناحیه سپاه جم ادامه داد: کشورهایی که غیر مسلمان هستند نیز برای سربازان و کشته شدگان خود، بزرگداشت می گیرند و تکریم می کنند.

وی با اشاره نفوذ فرهنگی ایران در سایر نقاط دنیا گفت: برگزاری مراسمات متعدد بزرگداشت سردار سلیمانی در سراسر کشورهای دنیا، مصداقی از نفوذ و غلبه فرهنگ غنی ایرانی بر فرهنگ غرب است.

سرهنگ اسدی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب، اظهار کرد: دشمن در جبهه جنگی سخت شکست خورده و اکنون جنگ فرهنگی و نرم افزاری راه انداخته اند و باید در مقابل این هجمه های بزرگ ایستاد و مقاومت و غلبه کرد.

این مقام مسئول افزود: مدیریت فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان در مقابل برنامه ریزی و دسیسه های دشمنان مهم و مورد تاکید است.

سرهنگ اسدی با اشاره به ناکامی های دشمنان در برابر اقتدار ایران اسلامی گفت: ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان و بزرگان کشور ما در راستای جلوگیری از پیشرفت همه جانبه کشور ماست.

گفتنی است ک در پایان این مراسم از خانواده شهید حسن نیکخواه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار