بازگشت آخرین پرواز «هما» از لندن

تهران (پانا) - آخرین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) صبح امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) در حالی به زمین نشست که تنها مهماندارانی که در پرواز قبلی این ایرلاین به انگلستان رفته بودند، بازگشتند و ضمن انجام معاینات و تست PCR قرنطینه شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت آخرین پرواز «هما» از لندن

به گزارش ایسنا، در پی لغو پروازهای ایران-انگلستان و بالعکس که به دلیل شیوع ویروس جهش یافته کرونا در این کشور و به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرایی شد، آخرین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) روز گذشته تهران را به مقصد لندن ترک کرد و صبح امروز پرواز برای بازگشت مهمانداران این شرکت به مقصد ایران انجام شد.

حسین جهانی، مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، در این باره اظهار کرد: این پرواز به صورت یکطرفه انجام شده بود و برای بازگشت نیز تنها مهمانداران این شرکت هواپیمایی که در پروازهای قبلی به لندن رفته بودند، در هواپیما حضور داشتند و هیچ مسافری در این پرواز حضور نداشت.

وی افزود: به محض ورود مهمانداران معاینات لازم روی آن‌ها انجام شد و خوشبختانه هیچ یک از آن‌ها علائم بالینی نداشتند اما طبق پروتکل‌های اعلام شده و برای اطمینان خاطر بیشتر آزمایش و تست‌های لازم از آن‌ها گرفته شد و به قرنطینه فرستاده شدند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ادامه داد: همه مهماندارن این شرکت هواپیمایی در یکی از هتل‌های نزدیک به فرودگاه امام خمینی (ره) قرنطینه شدند و منتظریم تا جواب تست آن‌ها مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار