افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش استان اصفهان؛

انتخاب آموزگار کاشانی به عنوان پژوهشگر منتخب و تجلیل از ۳ دانش‌آموز پژوهشگر

اصفهان ( پانا) - در اختتامیه بیست و یکمین هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان، استاندار اصفهان از پژوهشگران بین دستگاهی استان تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب آموزگار کاشانی به عنوان پژوهشگر منتخب و تجلیل از ۳ دانش‌آموز پژوهشگر

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در اختتامیه بیست و یکمین هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان، از پژوهشگران بین دستگاهی استان تجلیل به‌عمل آمد. در این مراسم که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، عباس رضایی استاندار اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، روسای دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی، کاشان، آزاد اسلامی و برخی از روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند، استاندار اصفهان بر کار تیمی و انجام پژوهش‌های کاربردی در جهت حل مشکلات تاکید کرد.

همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گزارشی از رتبه های کشوری کسب شده آموزش و پرورش در هفته پژوهش توسط دانش آموزان و معلمین استان را ارئه کرد.

در انتهای این مراسم استاندار اصفهان از نجمه احمدآبادی آرانی آموزگار دوره ابتدایی کاشان که موفق به کسب رتبه پژوهشگر برتر بین دستگاهی استان شده بود، سنا فرحبخش دانش آموز پژوهشگر برتر دوره ابتدایی از اردستان، علی مختاری دانش آموز پژوهشگر برتر دوره اول متوسطه از نجف آباد و مبینا اتابکی دانش آموز پژوهشگر برتر دوره دوم متوسطه از شاهین شهر تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار