بررسی مشکلات آژانس‌ها در استفاده از سامانه پیمایشی در اتاق اصناف ایران

تهران (پانا) - نشست سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران با سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت و نمایندگانی از اتحادیه‌های اتومبیل‎‌های کرایه شهرستان‌ها در پی اعلام وزارت کشور مبنی بر ضرورت ثبت اطلاعات رانندگان تاکسی‌های تلفنی و اتومبیل‌های کرایه در سامانه‌ای پیمایشی جهت اختصاص ما‌به‌تفاوت هزینه بنزین، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات آژانس‌ها در استفاده از سامانه پیمایشی در اتاق اصناف ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران در این نشست بیان کرد: از زمان سهمیه‌بندی بنزین با روش جدید در آبان ۹۸، مشکلاتی برای صنف آژانس و اتومبیل‌های کرایه به وجود آمد و ما در این مدت تلاش زیادی برای دریافت ما‌به‌تفاوت هزینه سوخت رانندگان فعال در آژانس‌ها انجام دادیم. همچنین فرصتی را جهت پیوستن آژانس‌ها به سامانه پیمایشی رانندگان از دولت گرفتیم اما به تازگی وزارت کشور اعلام کرده است که دیگر امکان پرداخت مابه تفاوت به صورت قبل وجود ندارد و باید از سامانه‌ای که به صورت پیمایشی است، استفاده شود.

ممبینی با استماع نقطه نظرات روسای اتحادیه‌های اتومبیل‌های کرایه شهرستان‌ها در خصوص مشکلات موجود اتحادیه‌ها و رانندگان در ثبت اطلاعات و داده‌ها در سامانه مذکور و مشکلات تامین اجتماعی و بیمه اظهار کرد: ما از مشکلات شما از قبیل عدم آشنایی برخی از رانندگان به ابزارهای گوشی‌های هوشمند یا عدم توان مالی برای تهیه آن، و نیز مشکلات مالی شدید آژانس‌ها در استخدام نیروی ماهر جهت ثبت و ضبط عبور و مرور رانندگان در سامانه آگاه هستیم.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: ما همچنان تلاش خواهیم کرد تا فرصتی دوباره برای آماده سازی دفاتر آژانس‌ها از وزارت کشور و وزارت نفت بگیریم اما لازم است تا دفاتر آژانس‌ها و رانندگان تجهیزات مورد نیاز را تامین و نسبت به استقرار سامانه پیمایشی جهت بررسی میزان سوخت مصرفی اقدامات لازمه حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار