سومین جشنواره ملی عکس نگاران در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

زاهدان (پانا) - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری سومین دوره جشنواره ملی عکس ‌نگاران از چهارم دی خبر داد و گفت برگزاری این جشنواره در معرفی بخش‌های طبیعت، ظرفیت‌های گردشگری، محیط زیست، سبک زندگی، آداب فرهنگی و زیستی و سایر ظرفیت‌های موجود در استان بسیار تاثیرگذار است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سومین جشنواره ملی عکس نگاران در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

حسین مسگرانی در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی عکس ‌نگاران و ششمین سالانه و کارگاه ملی هنرهای گرافیکی رضوی اظهار کرد: به مناسب سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و مصادف شدن آن با سالگرد شهید حاج قاسم میرحسینی آیین شب‌های شعر و خاطره در سه منطقه سیستان و بلوچستان و پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی با موضوع انسجام ملی برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری جشنواره ملی عکس‌ نگاران در استان توجه به ظرفیت‌های خوب استان و استفاده ویژه از آن‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: فراخوان ششمین سالانه و کارگاه‌های ملی هنری گرافیک رضوی از سری برنامه‌های هجدمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) منتشر می‌شود.

مسگرانی افزود: این رویداد ۱۰ بهمن در فضای مجازی آغاز و مراسم اختتامیه در اواخر همان ماه در صورت شرایط مساعد جامعه از جهت ویروس کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است پوستر سومین جشنواره عکس نگاران و ششمین سالانه و کارگاه ملی هنرهای گرافیکی رضوی توسط مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره ملی عکس نگاران رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار