طرح ملی مدرسه آماده در هرمزگان اجرا می شود

هرمزگان(پانا)-هرمزگان بعنوان یکی از استان های پایلوت در طرح ملی "مدرسه آماده" انتخاب و این طرح در یکی از مناطق استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۹۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی مدرسه آماده در هرمزگان اجرا می شود

در جلسه ویدئو کنفرانسی که باحضور حسن زاده مدیرکل دفتر بحران استانداری هرمزگان در محل استانداری تشکیل شد از پلتفرم طرح ملی مدرسه آماده رونمایی شد.

در حاشیه این آیین مهرداد حسن زاده ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مجموعه آموزش و پرورش استان هرمزگان و سازمان دانش آموزی این استان گفت: با توجه به اینکه این استان بر روی گسل زلزله قرار دارد و همواره بلایای طبیعی این استان را نیز مورد تهدید قرار می دهد به ویژه زلزله که در سالیان اخیر بارها شاهد آن بوده ایم این استان آمادگی دارد که مدارس یکی از مناطق و شهرهای هرمزگان به عنوان پایلوت در طرح ملی مدرسه آماده انتخاب شود.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت آموزش گفت: آموزش و پرورش دانش آموزان زیادی در اختیار دارد و در کنار این دانش آموزان اولیا و مربیان و معلمان هم هستند که می توان بحث آموزش را در آموزش و پرورش با جدیت دنبال کرد.

حسن زاده با اشاره به مانور زلزله ۸ آذر که ویژه دانش آموز و اعضای خانواده بود گفت: آموزش و پرورش هرمزگان در این طرح حضور بسیار پررنگی داشت.

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان نیز درآئین رونمایی از پلتفرم طرح ملی مدرسه آماده ، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل ستاد بحران دفتر استانداری هرمزگان اظهار امیدواری کرد: با تعامل و همفکری میتوان بحث آموزش را با جدیت دنبال کرد.

خرامیده در ادامه بیان داشت: همواره مدارس یکی از محل های تجمع دانش‌آموزان است و تجربه نشان داده که در بلایای طبیعی جاهایی که تجمع بیشتر است متاسفانه ضرر و زیان نیز بیشتر خواهد بود پس اگر ما بحث آموزش را در بین دانش آموزان گسترش دهیم توانسته ایم بخش عمده‌ای از افراد جامعه را نسبت به خطرات بلایای طبیعی آگاه کنیم.

گفتنی است در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مهندس نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، دکتر حناچی شهردار تهران و دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولین کشور حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار