آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد با هزینه مراسم ترحیم در اهر

تبریز (پانا) - مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اهر از آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان در ایام کرونایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد با هزینه مراسم ترحیم در اهر

بلبلی گفت: تعدادی از خانواده‌های متوفیان کرونایی با اختصاص هزینه‌های ترحیم و احسان درگذشتگان خود زمینه آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

وی با قدردانی از حمایت‌های خیران و مردم نوع‌دوست از زندانیان و خانواده‌های آنان افزود: هزینه مراسم ترحیم درگذشتگان کرونایی اهر که صرف آزادی زندانیان شد حدود ۴۰۰ میلیون تومان بود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر ادامه داد: برخی از خانواده‌های متوفیان نیز هزینه احسان خود را صرف تأمین ۴ دستگاه تبلت برای فرزندان زندانیان بی‌بضاعت کردند که در ایام کرونایی هیچ‌گونه امکانی برای تحصیل مجازی نداشتند و کمیته امداد نیز ۶ دستگاه تبلت برای فرزندان زندانیان تأمین کرد.

بلبلی اظهار کرد: متأسفانه شرایط زندگی خانواده برخی از زندانیان جرایم غیرعمد به گونه‌ای است که حتی دسترسی به تلویزیون و مایحتاج روزمره را هم ندارند به عبارتی هنوز ۳۶ نفر از فرزندان زندانیان نمی‌توانند از تحصیل در فضای مجازی به دلیل نبود تلفن همراه و تبلت بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار