در آیین تجلیل از ۲۰ هزار آموزگار شهر تهران عنوان شد:

فولادوند: جهاد شما آموزگاران ستودنی است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، با اشاره به همت و تلاش معلمان در روزهای ابتدایی شیوع کرونا گفت: به همت آموزگاران آموزش تعطیل نشد و ابتکار عمل را به دست گرفتند و از فضای مجازی برای ادامه آموزش دانش آموزان استفاده کردند تا مبادا دانش آموزان از یادگیری جا بمانند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: جهاد شما آموزگاران ستودنی است

آیین تجلیل از 20هزار آموزگار مقطع ابتدایی در محل مدرسه مصلی نژاد با حضور حکیم زاده، معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و سعید ربوشه، معاون ابتدایی اداره کل شهر تهران برگزار شد.

فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، با اشاره به همت و تلاش معلمان در روزهای ابتدایی شیوع کرونا گفت: «به همت شما آموزگاران آموزش تعطیل نشد و شما خودتان ابتکار عمل را بدست گرفتید و از فضای مجازی برای ادامه آموزش دانش آموزانتان استفاده کردید تا مبادا دانش آموزتان از یادگیری جا بماند. شما معلمان در مدارس بسته های آموزشی به آنها می دادید و اینها کارهای مهمی است که متاسفانه از دید دوربین صدا و سیما مغفول ماند.»
وی افزود: «شهر تهران جزء اولین استان‌هایی بود که به دلیل شیوع کرونا مدارس را تعطیل کرد. ما با تلاش شما سال تحصیلی را تا اردیبهشت رساندیم و در نهایت یک ماه حضور دانش آموزان جهت رفع اشکال در مدارس را داشتیم که آنجا هم با فداکاری های شما دانش آموزان توانستند سال تحصیلی موفقی را پشت سر بگذارند.»
فولادوند گفت: «شما معلمان در شرایط کرونا جهاد کردید و حتی درفصل تابستان وقت گذاشتید تا آمادگی برای شروع سال تحصیلی در بستر فضای مجازی را یاد بگیرید. مردم ایران کوشش شما را فراموش نمی کنند و این تجلیل نقطه شروعی در کل کشور است که بدانید قدر زحمات زیاد شما را می دانیم.»
فولادوند با اشاره به تحولاتی که در حوزه ابتدایی اتفاق افتاده است گفت: «پیش از شیوع کرونا حوزه آموزش ابتدایی به همت دکتر حکیم زاده متحول شد. از جمله تحولات انجام شده با عنوان کلاس بازی و حذف تکالیف شب و طرح های اینچنینی بود که در این شرایط اثرات مثبت خودش را نشان می دهد. همچنین آقای ربوشه، معاون ابتدایی شهر تهران دلسوزانه در 10 ماهه گذشته در همه عرصه ها حضور داشته و در زمانیکه مردم در قرنطینه بودند تیم ایشان در حال شناسایی مدرسین زبر دست بودند.»
وی افزود: «همچنین در بحث شبکه شاد و تولید محتوا باید از همه عزیزانی که در راه اندازی شاد به آموزش و پررورش کمک کردند، تشکر کنیم. شاد موانعی دارد اما به عنوان بهترین شبکه ای است که در دسترس ماست و حدود 77درصد از دانش آموزان ما از این شبکه استفاده می کنند و البته مابقی نیز بواسطه روش های جایگزین دیگری در حال آموزش هستند. امیدوارم قدردان زحمات شما خواهران و برادران فرهنگی عزیز باشیم.»

وی در پایان از 20 هزار آموزگار مقطع ابتدایی که 13هزار نفر از مدارس دولتی بودند و 7هزارنفر از مدارس غیر انتفاعی قدردانی و شکر شد و همزمان این مراسم از کانال پیام فرهنگ اداره کل شهر تهران در شبکه شاد پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار