حاجی میرزایی در حاشیه هیات دولت:

برگزاری حضوری امتحانات مشروط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست

ردیف بودجه به سند ۲۰۳۰ اختصاص نیافته است

تهران (پانا) - به گفته وزیر آموزش و پرورش در هر مناطقی از کشور که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد، ترجیح بر برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به صورت حضوری است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری حضوری امتحانات مشروط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست

محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در هر منطقه ای که ستاد ملی مقابله با کرونا با برگزاری آزمون حضوری مخالف باشد امتحانات به صورت مجازی برگزار خواهد شد. شیوه نامه برگزای امتحانات ابلاغ شده و اختیار آن به شورای مدارس واگذار شده است همچنین روش‌های آزمون غیر حضوری نیز مشخص شده و در اختیار مناطق و مدارس قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان وجود ۲ نوع آزمون تکوینی و پایانی عنوان کرد: در آزمون تکوینی سهم همه این موارد در تعیین نمره دانش‌آموزان متفاوت است؛ تکوینی براساس ارزیابی معلم از میزان فراگیری دانش‌آموزان در سال تحصیلی تعریف می‌شود همچنین در ارزشیابی پایانی نیز در پایان هر ترم امتحان کتبی گرفته خواهد شد.

حاجی میرزایی درباره تخصیص ردیف بودجه برای سند ۲۰۳۰ نیز با تاکید براینکه ردیفی در بودجه برای این موضوع وجود ندارد افزود: خطایی در سازمان برنامه و بودجه بود که خود آنها این خطا را اصلاح کردند لذا در ردیف بودجه سال 1400 مبلغی برای سند ۲۰۳۰ پیش بینی نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار