در آموزش و پرورش شهرستان خوانسار انجام شد؛

اهدای تبلت و اعطای تسهیلات به بیش از سیصد دانش آموز نیازمند

اصفهان ( پانا) - 118 دستگاه تبلت ، 15 دستگاه گوشی تلفن همراه و181 فقره تسهیلات به دانش آموزان نیازمند شهرستان خوانسارجهت خرید تبلت اعطا شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای تبلت و اعطای تسهیلات به بیش از سیصد دانش آموز نیازمند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان،رضا دهاقین مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوانسار در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با بیان این مطلب افرود: با توجه به تشکیل کلاسهای درس به صورت مجازی، طی مکاتبه با تمامی واحدهای آموزشی تابعه شهر و روستا و احصای آمار دانش آموزان نیازمند و راستی آزمایی لازم در این خصوص با همت برخی از ادارات و نهادها، مساعدت همکاران فرهنگی و خیرین، صندوق های قرض الحسنه شهرستان، اداره کل آموزش وپرورش استان و فرمانداری این کمکها و تسهیلات اعطا شده است.

رضا دهاقین میزان کمک های نقدی دریافتی شامل 510 ریال از طرف خیرین، 110 ریال از سوی سپاه پاسداران و هفتاد و شش میلیون ریال توسط موکب حضرت زینب (س) را جمعا 696 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: به همت همکاران فرهنگی خیر شهرستان خوانسار ، ۴۴دستگاه تبلت و ۳ دستگاه گوشی هوشمند و از طرف سایر خیرین محترم ۷۴ دستگاه تبلت و۱۲ گوشی موبایل در بین دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان افزود: با مساعدت و دستور آیت اله حاج سید محمد ابن الرضا از علمای خوانسار و همچنین همکاری هیات مدیره صندوق قرض الحسنه حضرت ولی عصر (عج) شهر خوانسار 60 فقره تسهیلات بدون بهره ۲۰میلیون ریالی در اختیار خانواده های نیازمند دیگر جهت کمک هزینه خرید تبلت و گوشی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با مساعدت صندوق قرض الحسنه حیدریه شهر خوانسار ۱۲ فقره وام ۲۰میلیون ریالی به سایر دانش آموزان نیازمند پرداخت شده است و 85 فقره وام با نرخ 4 درصد نیز با پیگیری از اداره کل آموزش و پرورش استان و ۲۴ فقره وام ۴درصدی هر کدام به مبلغ ۲۰میلیون ریالی توسط فرمانداری تهیه و در راستای کمک هزینه جهت خرید گوشی و تبلت هوشمند پرداخت شده است.

وی همچنین از اهدای ۳ دستگاه تبلت از طرف دفتر امام جمعه، ۲دستگاه از طرف شهرداری خوانسار و همچنین ۱ دستگاه از سوی کمیته ی امداد امام(ره) شهرستان به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: مبلغ صد و 2 میلیون و 555 میلیون ریال نیز جهت خرید بسته های اینترنتی به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

وی در پایان از مساعدت‌های تمامی خیرین و همچنین تلاشهای خستگی ناپذیر مدیران و همکاران واحدهای آموزشی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار