مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر:

استقرار واحد سیار نمونه گیری تست رپید کرونا در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - واحد سیار نمونه گیری تست رپید کرونا در شهرستان اسلامشهربرای ساکنین مناطقی که از مراکز منتخب کرونا فاصله‌دارند باهدف دسترسی راحت‌تر برای انجام تست کرونا در صورت داشتن علائم مشکوک بیماری فعالیت خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
استقرار واحد سیار نمونه گیری تست رپید کرونا در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در جلسه هماهنگی برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-۱۹ به شیوه محله و خانوادهمحور (طرح شهید سلیمانی) فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در سخنانی از مشارکت داوطلبان بسیجی در اجرای طرح مذکور درسکونت‌گاه‌های خاص و حاشیه شهرستان سخن گفت.

او در ادامه افزود: واحد سیار نمونه‌گیری تست رپید کرونا در شهرستان اسلامشهر برای ساکنین مناطقی که از مراکز منتخب کرونا فاصله‌ دارند با هدف دسترسی راحت‌تر برای انجام تست کرونا در صورت داشتن علائم مشکوک بیماری فعالیت خواهند داشت.

تاجیک تصریح کرد: واحد سیار نمونه‌گیری تست رپید کرونا با توجه به جمعیت منطقه در هر محله مستقر و اقدام به غربالگری، اندازه‌گیری پالس اکسی‌متری و آموزش راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری با تأکید بر استفاده از ماسک و ماندن در خانه خواهد کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر بر اطلاع‌رسانی عمومی از طریق رسانه‌های محلی و کانال‌های مجازی در خصوص نحوه فعالیت و برنامه استقرار واحد سیار در هر محله تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار