معرفی هیات انتخاب نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر

تهران (پانا) - بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید، مسئولیت انتخاب نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معرفی هیات انتخاب نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر

به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، هیات انتخاب بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر متشکل از بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید، معرفی شدند.

بهمن صادق حسنی
بهمن صادق حسنی متولد 1341 و کارگردان تئاتر و تلویزیون است و همچنین از سال 72 به عنوان رییس انجمن هنرهای نمایشی گیلان فعالیت دارد و در 15 دوره برگزاری جشنواره تئاتر فجر آثاری را در بخش صحنه‌ای و خیابانی در مقام کارگردان به صحنه برده است. «آفرینش از نوع دیگر»، «عزیز و نگار»، «آبادی هفتم»، «نوروز بل»، «دعای آفتاب» و... تعدادی از آثار اجرا شده به کارگردانی اوست.

سیروس همتی
سیروس همتی متولد ۱۳۵۱ طراح صحنه، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. بازی در سریال‌های «خاک سرخ»، «آشپزباشی»، «ماتادور»، «خداحافظ بچه» و نمایش‌های «خانمچه و مهتابی»، «دزدآب»، «چشم به راه میرغضب»، «بلوط های تلخ»، «ترن» و کارگردانی تئاترهای «اسب تهران»، «ما سه نفر بودیم»، «هفتاد و پنج هزار تهران» و... از جمله سوابق حرفه ای این هنرمند است.

الهه پورجمشید
الهه پورجمشید متولد 1364 و بازیگر تئاتر و سینما است و در رشته تربیت بدنی و فیلمسازی تحصیل کرده و سابقه بازی در نمایش‌های «شعبده و طلسم»،«میراث»، «خاطره‌ای نداشتم حتی اگر هزار سالم بود»، «غروب ذوالفقار»، «پل»، «سبدی پر از ماه گم شده»، «بچه‌های ما»، «خواب آرام»، «مارمالاد»، «پنجره شکسته»، «نوک مگسک زیر دشمن» و... را در کارنامه کاری خود دارد.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه بهمن 99 برگزار می شود. نشانی سایت جشنواره www.fitf.ir است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار