اقدام اتاق تعاون آذربایجان غربی برای جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا

برای بسیاری از خانواده ها، گوشت و مرغ غذای آرمانی شده است

ارومیه (پانا) - رییس اتاق تعاون آذربایجان غربی اعلام کرد اتاق تعاون استان به واسطه نقش و مسئولیت خود آماده می شود تا کمک های خدماتی و معیشتی فعالان این بخش را در اختیار نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا قرار دهد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اقدام  اتاق تعاون آذربایجان غربی برای جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا

باقرخلیلی در جلسه کمیته حمایتی مقابله با بیماری کرونا که در محل اتاق تعاون آذربایجان غربی در ارومیه تشکیل شده بود، افزود: مقدار این کمک ها شاید در حال حاضر اندک باشد، اما این بسته های معیشتی حداقل بخشی از فشار وارد شده به مردم در شرایط کرونایی را جبران می کند.

وی با اعلام اینکه نامگذاری طرح کمک معیشتی به نیازمندان به‌نام طرح شهید قاسم سلیمانی همه مردم را پای کار می آورد، یادآور شد: این نامگذاری مسئولیت همگان را برای کمک رسانی صد چندان کرده است.

رییس اتاق تعاون آذربایجان غربی دراین جلسه اعلام کرد: طرح ایجاد کمیته حمایتی در مواقع حساس و بحرانی در اتاق تعاون آماده ارائه و تصویب در هیات رییسه شده و امیدواریم تا پایان سال جاری در چندین نوبت، کمک های معیشتی جمع آوری شده توسط این نهاد تقدیم خانواده های نیازمند شود.

وی همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش های نفس گیر و طاقت فرسای پرستاران در مراکز درمانی و بیمارستانها، از پیش بینی طرحی برای تقدیر از پرستاران توسط اتاق تعاون استان خبر داد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی نیز در این جلسه از حضور پررنگ اتاق تعاون استان در شرایط موجود قدردانی و از رییس و هیات رییسه این نهاد تشکر کرد.

ابوالفضل عبادی گفت: در شرایط موجود کرونایی برخی از کسب و کارها بخصوص بیشتر افراد روزمزد به نان شب محتاج هستند و بسیاری از این افراد و خانواده هایشان شکم خود را با نان خالی سیر می کنند و برای بسیاری از خانواده ها، گوشت و مرغ غذای آرمانی شده است.

وی افزود: درحال حاضر بسته های معیشتی برای بسیاری از خانواده ها ارزش فراوانی دارد و البته کارگران ساختمانی در اولویت دریافت بسته های حمایتی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ارومیه نیز در این جلسه با تشکر از اهتمام اتاق تعاون استان، رئیس و هیات رئیسه آن گفت: معیشت در بخش هایی از جامعه بخصوص دراین شرایط و روزهای کرونایی حادتر و بالاتر از بحران قرار گرفته و نیازمندان در مقایسه با گذشته نیازمندتر شده اند.

مرتضی فرح بخش افزود: برای خدمات رسانی به نیازمندان و توزیع هدفمند بسته های معیشتی، ابتکار سپاه پاسداران برای ایجاد سامانه و تهیه لیست موجب شده تا توزیع بسته های حمایتی کاربردی تر و همه جانبه باشد.

وی همچنین ازمسئولان اتاق تعاون برای تهیه 200 بسته معیشتی قدردانی کرد.

سرهنگ پاسدار صفر باباپور، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در این جلسه گفت : در طرح حمایت معیشتی از نیازمندان، ایثار و فداکاری مردم قابل تحسین بوده و تاکنون 112 هزار بسته معیشتی در ارومیه بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اعلام آمادگی سازمان بسیج برای هرنوع همکاری و مساعدت جهت یاری رساندن به نیازمندان در شرایط موجود کرونایی خاطرنشان کرد: در شب یلدا 21 هزار کیلو هندوانه و 600 بسته حمایتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار