تقدیر از نماینده تولیدمحتوای قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۱

تهران (پانا) - با حضور تسلیمی، رئیس اداره نماز وزارت آموزش و پرورش و نعیمی، رئیس اداره قرآن و عترت و نماز شهر تهران از طیبه منتظری، معاون پرورشی مدرسه هجرت منطقه ۱۱ و فعال تولید محتوای مجازی قرآن و عترت و نماز تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از نماینده تولیدمحتوای قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۱

در نشستی صمیمی، از فعالیت های جهادی طیبه منتظری در زمینه تولیدمحتوای مجازی جشن تکلیف کشوری تقدیر و تشکر شد. این نشست که با حضور تسلیمی، رئیس اداره نماز وزارت آموزش و پرورش، نعیمی، رئیس اداره قرآن و عترت و نماز شهر تهران، عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، زحمتکش، کارشناس مسئول نماز شهرتهران برگزار شد.
در این نشست تسلیمی گفت: سامانه پاسخگویی به سوالات نماز در شادراه اندازی شده است که متوسط بیش از ۳۰۰ سوال در روز در این سامانه ثبت می شود. وی افزود: اغلب سوالات درباره برگزاری جشن تکلیف بوده و با توجه به اینکه امسال حدود دو و نیم میلیون دانش آموز پایه سوم دختران و هشتم پسران در کل کشور داریم، برخی خانواده ها تجربه برگزاری جشن تکلیف نداشته اند، از این رو تصمیم گرفتیم برای الگو دادن به خانواده ها در خصوص برگزاری جشن تکلیف، محتوا و ایده مجازی ارائه کنیم که در این راستا خانم منتظری مخلصانه گام های ارزشمندی برداشتند و محتواهای ارزنده ای ارائه کردند.
در ادامه، عنایت مهر معاون پرورشی و تربیت بدنی، ضمن خیر مقدم و تشکر از فعالیت های ارزشمند و مخلصانه منتظری و همراهی خانم قدیمی، مدیر مدرسه هجرت گفت: باتوجه به شرایط موجود جنگ نرم و تهدیدات فضای مجازی و نیاز نسل نوجوان و جوان به محتواهای به روز و متناسب با شرایط جامعه، امروز باید چنین نیروهای مخلص و ایده پرداز در آموزش و پرورش افزایش یابند و باید آموزش هایی برای فرهنگیان بویژه مربیان و معاونین پرورشی داشته باشیم.
در ادامه نعیمی از فعالیت ها و پیگیری های مستمر حوزه معاونت پرورشی منطقه ۱۱ به عنوان دبیرخانه کمیسیون قرآن،عترت و نماز شهر تهران و چاچه ئی، کارشناس قرآن و عترت و نماز و منتظری و گروه طلاب و روحانیون حوزوی که خالصانه در زمینه تولیدمحتواهای فاخر در سطح کشوری همکاری دارند تشکر و قدردانی کرد و گفت برنامه های تولیدی و اقدامات خوب و‌ موثر صورت گرفته در زمینه تولیدمحتوای قرآن و عترت و نماز در منطقه ۱۱، شهر تهران و سطح کشور موجب استقبال ده ها هزار نفری مخاطبین در شبکه اجتماعی دانش آموزان موسوم به «شاد» در سطح کشور شده است.

در پایان از منتظری به پاس فعالیت های انجام شده در این حوزه با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار