برگزاری جشنواره ترنم مهر در اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)- مراسم ویژه تقدیر از برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان ، مسابقات قرآن عترت نماز ، جشنواره نوجوان سالم و بیستمین دوره پرسش مهر ۲۱منطقه آموزشی و پرورشی شهرستان های استان تهران در سال تحصیلی ۹۸- ۹۹با حضور مسئولین وزارت آموزش و پرورش و استان تهران در تالار ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره ترنم مهر در اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

در این برنامه که با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی، مسیب‌زاده مدیرکل اداره قرآن،عترت و نماز و رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، همچنین مسئولینی از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران و مدیرکل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از از برگزیدگان در سه بخش دانش‌آموزی، فرهنگیان و اولیا در مرحله استانی و کشوری از ۶منطقه موفق در برگزاری این جشنواره‌ها تقدیر شد.

ملاک ارزیابی شامل درصد مشارکت در مسابقات به نسبت جمعیت گروه هدف، کسب رتبه‌های استانی و کشوری و برگزاری اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان منطقه‌ای به تفکیک سه گروه از بین ۲۱منطقه در سطح استان و نیز مناطق میزبان برنامه های کشوری بود.

مناطق تقدیر شده توسط گروه داوری که حائز رتبه‌های برتر کشوری بودند شامل: ناحیه 1 و 2 ری ، شهر قدس، پیشوا و شهریار بود که از ناحیه 1ری به عنوان منطقه ویژه در میزبانی مسابقات کشوری نام برده شد. همچنین در سه گروه موردنظر مناطق اسلامشهر، شهریار، شهرقدس، قرچک، ناحیه 2 بهارستان و چهاردانگه حائز رتبه شدند.

در این برنامه سه اثر آوایی که با حمایت خیر آثار فرهنگی دکتر موسوی‌زاده تهیه شده بود رونمایی شد و تعدادی از اعضای گروه سرود ندای ثامن به نمایندگی از کلیه اعضا بخشی از آثار رونمایی شده را اجرا کرده و این اجرا را به سردار شهید سلیمانی اهدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار