به مناسبت هفته سواد آموزی؛

تشریح برنامه های سوادآموزی همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی

کرج (پانا)- معاون نهضت سوادآموزی عنوان کرد جذب نوسوادان در گروه سنی بین ۱۰ تا ۴۹ سال در نواحی هشتگانه آموزش و پرورش استان البرز، مهمترین برنامه در هفته نهضت سوادآموزی است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های سوادآموزی همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی

به گزارش معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز؛ معاون سوادآموزی همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی برنامه های گرامیداشت این هفته را تشریح کرد.

تقی نادری اظهار کرد: برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته سواد آموزی در راستای دستورالعمل های ابلاغی برای اجرا در دستور کار این معاونت است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی، برنامه­ ریزی برای برگزاری طرح فرهنگی-آموزشی سردار دل ها با اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب سرباز وطن را در راستای بخشنامه ابلاغی سازمان متبوع در اولین سالروز شهادت این سردار بزرگ مورد توجه قرار داد.

معاون نهضت سواد آموزی اضافه کرد: جذب نوسوادان در گروه سنی بین ۱۰ تا ۴۹ سال در نواحی هشتگانه آموزش و پرورش استان البرز مهمترین برنامه در هفته نهضت سواد آموزی است.

وی ادامه داد: کیفیت بخشی، ایجاد انگیزه و سوق دادن سوادآموزان به سوی تحکیم سواد و تحصیلات تکمیلی در کنارفراگیری مهارت های زندگی و حرفه­ای از جمله اهداف مهمی است که دربرنامه های این هفته در راستای طرح پیوند سواد با زندگی در مراکز یادگیری محلی با جدیت دنبال می شود.

نادری گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای سوادآموزان و آموزش دهندگان در مراکز یادگیری محلی، شناسایی و معرفی سوادآموزان موفق ، انجام فعالیت های تبلیغاتی با طراحی بنر، پوستر و بروشور، ازجمله برنامه های هفته سواد آموزی در البرز است.

وی برگزاری جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی همچنین نشست توسعه همکاری مشترک درون و برون سازمانی، جشنواره تولید محتوای الکترونیکی طرح آموزشی نماز کلید بهشت است را از دیگر برنامه های البرز در هفته سوادآموزی عنوان کرد.

معاون سوادآموزی در پایان اضافه کرد: تجلیل از فعالان حوزه سوادآموزی، استفاده از ظرفیت رسانه های استانی برای ترویج سوادآموزی و اهمیت آن، برگزاری مسابقه انشا نویسی با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری و کتابخوانی با موضوع راز موفقیت در راستای شعار سال ۹۹، عناوین دیگر برنامه های هفته سوادآموزی در این استان را تشکیل می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار