خیر مدرسه‌ساز در سرخرود هنرستان می‌سازد

ساری (پانا) - نخستین هنرستان شهر سرخرود در شهرستان محمودآباد با همت خیر مدرسه‌ساز ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
خیر مدرسه‌ساز در سرخرود هنرستان می‌سازد

جلسه هم‌اندیشی و اتخاذ ساز و کار اجرایی روند ساخت هنرستان دخترانه کارودانش سرخرود برگزار شد. این هنرستان توسط خیر نیک‌اندیش محمود اباذری ساخته می‌شود.

این خیر همچنین ادامه ساخت مدرسه ابتدایی شهید شیرویه را به عهده گرفت و قرارداد ساخت این دو مدرسه با حضور نماینده اداره کل نوسازی مدارس استان و مدیر آموزش و پرورش محمودآباد به امضا رسید.

مرتضی نصری مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در این نشست گفت: «خیران با ساخت فضای آموزشی، در آینده نزدیک عالمان و اندیشمندانی را به جامعه معرفی می‌کنند که پایه‌های اصلی رشد و پیشرفت دانش، تکنولوژی و معارف در جامعه هستند.»

محمود اباذری خیر مدرسه‌ساز نیز با اشاره به اشتیاق خود به ساخت مدرسه در تعلیم و تربیت طالبان علم و اندیشه، از همه خیران برای ساخت و تجهیز فضای آموزشی دعوت کرد.

دراین توافق مقرر شد مدرسه ابتدایی شهید شیرویه با پیگیری اداره کل نوسازی و اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان تا دهه فجر سال آینده و هنرستان دخترانه سرخرود حداکثر تا دو سال آینده به بهره‌براری برسد.

آموزشگاه ابتدایی شهید شیرویه در تیر ماه ۹۳ دچار حریق شد و فضای آن بلااستفاده ماند. در اردیبهشت ۹۸ با پیگیری آموزش و پرورش شهرستان، از طرف اداره کل نوسازی استان کلنگ ساخت آن زده شده و تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال حاضر ادامه ساخت آن به خیر محول شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار