مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر ؛

بیمار یابی، یکی از مهمترین راههای کنترل ویروس کرونا

کاشمر(پانا)-مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در جمع نمازگزاران مسجد باقرالعلوم گفت بیماریابی یکی از مهمترین اقدامات برای کنترل کروناست.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بیمار یابی، یکی از مهمترین راههای کنترل ویروس کرونا

محمدجواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در حاشیه اجرای برنامه سردار شهید سلیمانی در مسجد منتخب امام محمد باقر (ع) کاشمر گفت: اجرای برنامه مشترک وزارت بهداشت با سپاه، بسیج جامعه پزشکی و هلال احمر در حال اجرا است. یکی از راه های مهم کنترل کرونا، بیماریابی است، بنابراین باید تلاش کنیم افراد مبتلایی که به صورت ناقل در جامعه حرکت می کنند را شناسایی و نسبت به قرنطینه کردن آنها اقدام کنیم.

وی افزود: فرد مبتلا به کرونا باید 14 روز در خانه قرنطینه باشد. در این طرح از افرادی که در خانه قرنطینه هستند و بضاعت مالی ندارند، حمایت های معیشتی، معنوی و فکری از سوی نیروهای بسیجی انجام می شود.
یزدانی ادامه داد: از بدو آغاز این طرح در شهرستان، نیروهای بسیجی با همکاری مراقبین سلامت به در خانه ها مراجعه می کنند‌ و با بیمارانی که تست آنها مثبت شده ارتباط برقرار می کنند و هر نیازی که این خانواده ها در زمینه مراقبت های بهداشتی و معیشتی داشته باشند به صورت داوطلبانه حمایت های لازم را از این خانواده ها انجام میدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار