در مراسم آغاز پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من»؛

ابتکار: مشارکت بانوان در فعالیت‌های آموزش و پرورش موجب موفقیت این حوزه است

تهران (پانا) - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم آغاز پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» گفت که سهیم بودن زنان در عرصه فعالیت‌های اجتماعی و به ویژه حوزه آموزش و پرورش می‌تواند موجب تحقق اهداف والای تعلیم و تربیت شود.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ابتکار: مشارکت بانوان در فعالیت‌های آموزش و پرورش موجب موفقیت این حوزه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، معصومه ابتکار در آیین رونمایی از پویش ملی "من مادرم، بچه های ایران فرزند من" با گرامیداشت یاد و خاطره بانوان ایثارگر و به خصوص زنان فداکار مدافع سلامت گفت: زنان ایران با عشق، معنویت و فداکاری در عرصه‌های مختلف فعالیت های اجتماعی و نیکوکارانه خوش درخشیده اند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه وزارت آموزش وپرورش، سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین مدرسه‌ساز گفت: این تلاش ها در ارتقای دانایی و مهارت های خوب زیستن، با "پویش من مادرم، بچه های ایران فرزندم" و مشارکت بانوان کشورمان می تواند آغازگر تحولات مثبت و تحقق اهداف والای تعلیم و تربیت باشد.

معصومه ابتکار خاطر نشان کرد: راه اندازی پویش های مردمی از این قبیل که مردم احساس کنند در مجموعه حاکمیت و فعالیت های صورت گرفته سهمی دارند موجب تقویت انسجام اجتماعی می شود و در حوزه آموزش و پرورش این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند و مشارکت مردم در این عرصه می تواند موجب موفقیت آموزش و پرورش شود و اینگونه به یک نهضت ملی تبدیل می شود.

وی ادامه داد: مدارس متعلق به همه مردم است و مردم باید در این زمینه سهم داشته باشند، که الحمدلله با تلاش های صورت گرفته و با مشارکت بیشتر مردم و به خصوص زنان شاهد تغییرات مثبتی در بحث نوسازی و احداث مدارس به ویژه در مناطق محروم و دسترسی دختران سرزمینمان به امکانات آموزشی بوده ایم که امیدواریم با پویش ملی "من مادرم بچه های ایران فرزند من" حرکت در مسیر توسعه عدالت آموزشی شتاب و استمرار یابد.

ابتکار با بیان نقش مهم زنان در خانواده و اجتماع اینکه حس مشارکت مردم برگرفته از نیت درونی آنهاست تصریح کرد: با مشارکت بانوان چرخه ای از کار خیر و برکت در جامعه راه می‌افتد و با توجه به حس مادرانه و آینده نگری بانوان مساله آموزش و پرورش با این نگاه پیوند می خورد که منجر به سرمایه گذاری در مسیر علم و دانایی و خوب زیستن می شود و چه دستاوردی از این بهتر می توان یافت.

معاون رئیس جمهور در پایان اقدامات انجام شده در طراحی و ساخت فضاهای اموزشی جدید با رویکردهای محیط زیستی و بهره گیری ازفناوری های نوبن را قابل توجه دانست و بر لزوم فراهم آوردن محتواهای آموزشی کاربردی و مهارت محور در جهت خوب زیستن تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار