در آیین ملی اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛

سه برگزیده استان آذربایجان‌غربی در جشنواره کتابخوانی تقدیر شدند

ارومیه (پانا) - همزمان با برگزاری آیین ملی اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، سه برگزیده ملی آذربایجان‌غربی معرفی و قدردانی شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سه برگزیده استان آذربایجان‌غربی در جشنواره کتابخوانی تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، مراسم اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور جمعی از مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا(ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

در این آئین که به صورت مجازی و در ارتباط زنده اینترنتی با استان‌های مختلف کشور برگزار شد از ۷۹ نفر برگزیده ملی دهمین جشنواره رضوی با اهدای لوح و هدایای نقدی تقدیر شد که از این میان استان آذربایجان‌غربی سه برگزیده از شهرهای ارومیه، مهاباد و خوی داشت. فاطمه یوسفی، برگزیده بخش چهارگزینه‌ای از شهرستان ارومیه،سایه بون، برگزیده بخش پویش نوجوان از شهرستان مهاباد، محمد خورابلو، برگزیده بخش نقاشی کودک از شهرستان خوی.

گفتنی است، با شیوع ویروس کرونا دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت مجازی برگزار شد که حدود یک میلیون و 306 هزار نفر از مردم سراسر کشور در این دوره شرکت کردند که میزان مشارکت در استان آذربایجان‌غربی 27 هزار نفر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار