برگزیدگان جشنواره تجارب برتر تربیتی تجلیل شدند

بوشهر(پانا)_ در آیینی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، برگزیدگان جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره تجارب برتر تربیتی تجلیل شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علی موحدی در این آیین با اشاره به افزایش اختیارات گروه‌های پرورشی و تفکر و سبک زندگی و ایجاد بستر فعالیت برای آنان توسط اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی گفت: این ظرفیت باعث شد که گروه کیفیت بخشی استان با ارزیابی در شاخص های ۱۸ گانه مقام دوم کشوری توسط دبیرخانه در استان اصفهان و مقام اول کشوری در ارزیابی توسط دبیرخانه در استان اردبیل را کسب کند.

وی اضافه کرد: گروه تفکر و سبک زندگی نیز با کسب یک مقام کشوری در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی، در ارزیابی توسط دبیرخانه آن در استان یزد، مقام سوم کشوری را به دست آورد.

موحدی بیان کرد: در جشنواره تجارب برتر تربیتی و اجرای جشنواره تجارب برتر تربیتی، 182 فرهنگی در مرحله استانی با هم رقابت کرده اند که 4 نفر موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: موفقیت‌های به دست آمده نتیجه همدلی و همگرایی ستادی و معلمان، باور فرهنگیان استان به ظرفیت فکری و عملی خود و تلاش های سرگروه های پرورشی و تفکر و سبک زندگی بوده است.

همچنین رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در این آیین گفت: دو گروه فعالیت پرورشی و تفکر و سبک زندگی علاوه بر اهداف و برنامه‌های ابلاغی وزارت، هدایت و اجرای دو جشنواره مهم تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی را بر عهده داشته‌اند.

محمودحقدوست عنوان کرد: فعالیت های پرورشی و مشاوره ای انجام شده در مدارس تحت نظارت، ارزیابی و پیگیری این دو گروه بوده است. به همین دلیل گروه پرورشی استان توانست مقام دوم کشوری را کسب کند.

وی در پایان بیان کرد: با فراهم سازی شرایط لازم توسط اداره امور تربیتی و انگیزه و تلاش‌های این دو گروه، عملکرد موفقیت آمیزی برای استان رقم خورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار