دانش آموزان منطقه ۱۳ در مسابقات کشوری بوت کمپ دانش آموزی افتخار آفریدند

تهران(پانا)- محبوبه نشاط مدیر پژوهش سرای دکتر حسابی منطقه ۱۳ از افتخار آفرینی دانش آموزان منطقه در مسابقات کشوری بوت کمپ و هوشمندسازی دانش آموزی سال ۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان منطقه ۱۳ در مسابقات کشوری بوت کمپ دانش آموزی افتخار آفریدند

اولین دوره مسابقات کشوری اینترنت اشیاء و هوشمندسازی دانش آموزی ویژه دانش آموزان کل کشور در سال 99 با همکاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، پارک علم و فن آوری دانشگاه تربیت مدرس، صندوق نوآوری و شکوفایی، ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی شرکت بهین تکنولوژی و پژوهش سراهای دانش آموزی سراسر کشور برگزار شد.
نشاط ضمن قدردانی از شرکت دانش آموزان فعال و با استعداد منطقه گفت: در این مسابقات دو دانش آموز از منطقه ۱۳ موفق به کسب رتبه کشوری شدند، در محور "پروژه انیمیشن خانه هوشمند" ، «دینا کامیابی» از دبیرستان فاطمیه، رتبه دوم کشوری و در محور "پروژه بازی هوشمند" «میثم ملا احمد نراقی» از دبستان چمران رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد.
مدیر پژوهش سرای منطقه ۱۳ افزود: در اختتامیه این دوره از رقابت که با حضور مسئولین و دانش‌آموزان برگزیدۀ جشنواره در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آذر برگزارشد؛ از دانش آموزان پرتلاش" کامیابی و ملا احمد نراقی" از منطقه ۱۳ تجلیل و تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار