پاداش پرستاران تأمین اجتماعی افزایش ‌یافت

تهران (پانا) - هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با تصویب مصوبه‌ای فرایند جذب نیروهای پرستار، بهیار و بهدار را تسریع و پاداش روز پرستار پرستاران شاغل و بازنشسته را افزایش داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پاداش پرستاران تأمین اجتماعی افزایش ‌یافت

به گزارش تامین اجتماعی، محمدحسین مهدوی عادلی سه‌شنبه رئیس هیات مدیره این سازمان با اعلام این خبر، افزود: هیات مدیره در راستای فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، سیاست های دولت و هماهنگی با مدیر عامل این سازمان، به مناسبت بزرگداشت روز پرستار در سالروز ولادت حضرت زینب(س)، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و مساعی قشر زحمتکش پرستاران، به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا، تصمیماتی را مصوب کرد.

عادلی تصریح کرد: اقدام‌های لازم برای تسریع و تسهیل فرایند استخدام نیروهای پرستار، بهیار و بهدار در آزمون استخدامی اخیر با اولویت و درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای فعلی پرستار، بهیار و بهدار انجام گیرد.

رئیس هیات مدیره این سازمان افزود: نسبت به بررسی و ارائه پیشنهادات اجرایی لازم در خصوص نحوه پرداخت فوق العاده ویژه و جبران خدمات و زحمات بخش پرستاری (مطابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) اقدام شود.

وی همچنین یادآور شد: بر اساس تصمیم هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، پاداش روز پرستار نیز برای پرستاران شاغل و بازنشسته به میزان دو برابر افزایش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار