ارتقا زیر ساخت حوزه سلامت مهمترین اقدام دولت در خصوص بهداشت و درمان

شهر ری(پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد مدیریت کنترل بیماری کرونا در کشور نتیجه اعمال سیاست‌های دولت در حوزه بهداشت و درمان، تحقق شعار ارتقا حوزه سلامت و مجاهدت کادر درمان و پرستاران است که قطعا همه مردم قدردان فداکاری این عزیزان هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا زیر ساخت حوزه سلامت مهمترین اقدام دولت در خصوص بهداشت و درمان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری طی بازدید از مرکز آموزشی، درمانی و روانپزشکی رازی و دیدار با پرستاران و کادر درمان این مرکز، با اشاره به تلاش‌های طاقت فرسای کادر درمان به ویژه پرستاران در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تلاش کادر درمان در مقابله با این ویروس تلاشی ارزشمند است که اگر این تلاش و از خودگذشتگی‌ها نبود قطعا با مشکلات بسیاری روبه رو می‌شدیم.
معاون استاندار تهران افزود: مدیریت کنترل بیماری کرونا در کشور نتیجه اعمال سیاست‌های دولت در حوزه بهداشت و درمان، تحقق شعار ارتقا حوزه سلامت و مجاهدت کادر درمان و پرستاران است که قطعا همه مردم قدردان فداکاری این عزیزان هستند.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: تا اردیبهشت ماه ثبات خوبی در کنترل بیماری کرونا وجود داشت و پس از آن شاهد موجی آسیب زننده در این موضوع بودیم که متاسفانه بسیاری از نیروهای کادر درمان و شهروندان را از دست دادیم و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ناچار به اعمال محدودیت ها و کنترل های بیشتر شد.
توکلی کجانی با اشاره به مشقت‌های اعمال محدودیت‌های کرونایی تصریح کرد: با وجود تعطیلی اصناف و مشکلات اقتصادی، مردم مشارکت خوبی را در رعایت محدودیت‌ها داشتند و در حال حاضر شرایط در کنترل است و امید است با تداوم این موضوع بتوان به نقطه مطلوبی برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار