معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

17 دیماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری "دختران امروز"

تهران(پانا)- دبیر اجرایی جشنواره فرهنگی و هنری "دختران امروز" گفت: چهارشنبه 17 دیماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی و هنری "دختران امروز" است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
17 دیماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری "دختران امروز"

به‌گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی و هنری "دختران امروز" در شهرستان‌های استان تهران از 30 مهرماه ۹۹ در حال دریافت آثار دانش‌آموزان سراسر کشور است.

ا وگفت: علاقه‌مندان به منظور شرکت در رشته‌های این جشنواره می‌توانند تا 17 دیماه آثار خود را به دبیران تعیین شده برای دریافت آثار در کانال جشنواره به نشانی @dokhtaraneemrooz در شبکه شاد ارسال کنند.

دبیر اجرایی جشنواره فرهنگی و هنری "دختران امروز" تاکید کرد: مهلت تعیین شده برای دریافت آثار در این جشنواره قابل تمدید نیست و دانش‌آموزان سراسر کشور باید آثار خود را تا پایان روز چهارشنبه17 دیماه۹۹ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری "دختران امروز" به میزبانی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با همکاری امور بانوان برگزار می‌شود، افزود: آثار ارائه شده دانش‌آموزان کشور به این جشنواره در گرایش‌های عکاسی، فیلم بلند داستانی و فیلم کوتاه (مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ) بوده که قابل ذکر است، تعداد آثار دریافتی ۲ برابر این تعداد است اما با توجه به اینکه در محورهای تعیین شده نبوده‌اند برای داوری پذیرفته نشده‌اند.

او در پایان اظهار کرد: دانش‌آموزانی که تمایل به شرکت در نخستین جشنواره فرهنگی و هنری "دختران امروز" را دارند، تا 17دیماه ۹۹ می‌توانند آثارشان را به دبیران جشنواره، در شبکه شاد ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار