تجلیل از دانش آموزان رتبه های برتر استانی مسابقات فرهنگی، هنری و دانایی، توانایی

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان بیان کرد در ۶ مراسم مجازی از یک هزار دانش آموز رتبه های اول تا سوم مسابقات فرهنگی هنری فردا و دانایی توانایی سال تحصیلی ۹۹ _۹۸ تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان رتبه های برتر استانی مسابقات فرهنگی، هنری و دانایی، توانایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، عباسی غریب درباره ویژگی های این برنامه گفت: در این ۶ مراسم که با توجه به شرایط ویروس کرونا به شکل قطبی و در فضای ادوبی کانکت برگزار شد، از ۱۱۰۰ دانش آموز رتبه برتر استانی در شهرهای مختلف استان با پخش کلیپ های عملکرد، آثار و اسامی دانش آموزان تجلیل شد.

وی با تبریک به دانش آموزان رتبه های برتر، از آنان خواست که قدر استعدادی را که خداوند در وجودشان نهاده بدانند و از استعداد و تلاش خود در جهت بالا بردن فرهنگ و هنر استان بکوشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان افزود: جوایز و لوح های تقدیر منتخبان قبلا به ادارات استان فرستاده و با رعایت پروتکل های بهداشتی به منتخبان تقدیم شد.

عباسی غریب با اشاره به شرکت ۲۱۶ هزار دانش آموز استان در جشنواره فرهنگی هنری فردا و ۱۶ هزار دانش آموز در جشنواره دانایی توانایی اظهار کرد: قریب به ۱۰۰ رتبه برتر کشوری در جشنواره فردا و ۱۴ عنوان کتابخوان برتر کشوری در جشنواره دانایی و توانایی سهم استان گیلان بوده است که رویدادی بی نظیر در سنوات اخیر به شمار می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار