برگزاری جلسه افتتاحیه مجلس دانش آموزی خراسان رضوی به صورت مجازی

مشهد(پانا)- مراسم افتتاحیه مجلس دانش آموزی خراسان رضوی  در دو بخش پسران و دختران به صورت مجازی در فضای اسکای روم و شبکه اجتماعی دانش آموزان"شاد" برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه افتتاحیه مجلس دانش آموزی خراسان رضوی به صورت مجازی

علی محمد یونسی مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در این مراسم گفت: شما نمایندگان مجلس دانش آموزی نخبگان اجتماعی هستید، جرات و جسارت داشتید و در بین دانش آموزان مدرسه کاندیدا شدید و در ادامه با ویژگی های خاصی که داشتید در بین رقیبان رای آوردید، اعتماد به نفس شما باعث شد وارد مرحله ادارات آموزش و پرورش شوید و اعتماد دیگران را جلب کردید که به عنوان نماینده آموزش و پرورش شهرستان به مجلس دانش آموزی استان راه یافتید.

وی ادامه داد: شما باید نظرات و ایده های ناب در آموزش و پرورش ارائه کنید و کمک کنید تا پیشنهاد های دانش آموزان به درستی ارائه شود، سازمان دانش آموزی به عنوان متولی و پشتیبان مجلس دانش آموزی با شما همراه است و همکاری خواهد داشت.

وی گفت: ما در سازمان دانش آموزی از شما درخواست داریم که فعال باشید، تماشاگر نباشید، منصفانه و منطقی عمل کنید و نظر دهید. به عنوان دلسوز به موضوع نگاه کنید و مهربانانه مخاطب را جذب و نظرات خودتان را ارائه کنید.

یونسی اظهار کرد: انتظار داریم درمدرسه، ادارات، سازمانها و خانواده با متانت رفتار کنید، وظایف ما در حوزه مجلس دانش آموزی مشخص است و باید در حیطه وظایف عمل کنیم.

مدیر سازمان دانش آموزی گفت: افرادی که در یاد ها ماندگار شدند، غرور نداشتند، صادقانه سخن می گفتند و نظر می دادند. در کلاس درس، مدرسه و در حضور مسئولان آموزش و پرورش شما در وهله اول یک دانش آموز هستید و باید حرمت خانواده، معلمان و بزرگان اجتماع را حفظ کنید.

غلامرضا حیدری معاون سازمان دانش آموزی در این جلسه گفت: شما برآیند آرا و نظرات تک تک دانش آموزان استان هستید. ما در سند تحول به دنبال تربیت تمام ساحتی هستیم و نمایندگان مجلس دانش آموزی باید تمام ساحتی باشند.

وی گفت: فرصت هایی که در این دوسال برعهده ما است را غنیمت بدانیم، ما در پیشتازان سازمان دانش آموزی با شعار پیشتازان حریم رضوی طلایه داران ادب و دینداری فعالیت می کنیم و در مجلس دانش آموزی نیز باید به همین شعار عمل کنیم و به عنوان‌ بازوی مشورتی برای آموزش و پرورش در چهار چوب قوانین تعیین شده حرکت کنیم.

مجلس دانش آموزی خراسان رضوی در دو بخش دختران و پسران به تفکیک و در هر بخش با حضور ۵۴ دانش آموز به عنوان نمایندگان مجلس آغاز به کار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار