پیش‌بینی جانشین فرمانده ناجا درباره زائران اربعین سال آینده

تهران (پانا) - به گفته جانشین فرمانده ناجا نیروی انتظامی، نیرویی تکلیف گراست و در کنار مردم و برای مردم است و مردم نیز به این سازمان اعتماد کامل دارند. لباس نیروی انتظامی لباس عبادت و قداست است و بایستی امروز به عنوان سرباز و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی بر خود ببالیم.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی جانشین فرمانده ناجا درباره زائران اربعین سال آینده

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار قاسم رضایی در جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام اظهارکرد: ما امروز مدیون سکاندار نظام هستیم؛ شخصیتی بزرگ که با رهنمودها و موضع گیری های عالمانه به ما عزت داده و در دنیا ما را سرافراز کرده و امروز دردنیا رهبری همچون مقام عظمای ولایت برای کشورها یک حسرت است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: ایلام استانی مرزی است و سابقه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را در کارنامه دارد و تقدیم ۱۲ هزار جانباز و۳۰۰۰ شهید نمونه بارز این وفاداری به انقلاب است زیرا مرزبانی یکی از خصوصیات بارز این استان است.

رضایی تصریح کرد: نیروی انتظامی، نیرویی تکلیف گراست و در کنار مردم و برای مردم است و مردم نیز به این سازمان اعتماد کامل دارند. لباس نیروی انتظامی لباس عبادت و قداست است و بایستی امروز به عنوان سرباز و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی بر خود ببالیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: کمبود امکانات، هیچ تاثیری بر روحیه کارکنان نیروی انتظامی نگذاشته است و در این بین بیشترین نقش را خانواده آنان دارند و ما مدیون خانواده عزیزان تلاشگر در ناجا هستیم چرا که روح دفاع مقدس در ناجا جاری و این موضوع بیشتر در خانواده کارکنان آن تبلور یافته است.

وی با پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم که برای دفاع از حرم اهل بیت در زمان سیطره داعش به شهادت رسیدند، گفت: امروز در نیروی انتظامی این افتخار را داریم که با حفاظت از مرزها، جاده‌ها، شهرها و ...مدافع حریم ولایت هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه همه اوصاف خوب در نیروی انتظامی جمع شده است، اظهارکرد: ماموریتی که امروز نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه ها به عهده دارد، مسئولیت میدان‌داری است و امنیت و آرامش حاکم بر کشور مدیون تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

رضایی به نقش مردم استان ایلام در پذیرایی از زائران اربعین حسینی در سال های گذشته اشاره کرد و یادآور شد : مهران و ایلام در اربعین جهانی شدند، مهمان نوازی و تکریم زائران اربعین حسینی در سال های گذشته توسط مردم استان ایلام و خصوصاً شهر مهران رضایتمندی زائران اربعین حسین را به دنبال داشت.

وی در پایان گفت: پیش بینی ما این است که اگر ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود در سال آینده شاهد عبور بیش از ۶ میلیون زائر خواهیم بود و باز شور و شوق حسینی در استان به اوج خود خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار