افتتاح اولین آزمایشگاه زیستی مجازی کشور در پژوهش سرای ابن سینا

تهران (پانا) - اولین دستگاه آموزش مجازی تشریح یار در آموزش و پرورش منطقه ۱۵ توسط شرکت پیشگامان فناوری کلیدها و با همکاری دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی و پزشکی قانونی تهران به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین آزمایشگاه زیستی مجازی کشور در پژوهش سرای ابن سینا

اولین دستگاه تخصصی تشریح آناتومی بدن انسان در آموزش و پرورش منطقه 15 توسط سعید شهریاری، مدیر منطقه و معاونین ایشان، لیثی، مسئول پژوهش سراهای شهر تهران، نیازی، مسؤل پژوهش سرای منطقه و همچنین دکتر محجوب و دکتر شعشعانی، اعضای تیم سازنده دستگاه تشریح یار، افتتاح و به بهره برداری رسید.
شهریاری گفت: این دستگاه سبب می‌شود که دانش آموزان با تکرار زیاد و کیفیت بالا بتوانند تشریح را به راحتی انجام دهند و همچنین باعث ایجاد علاقمندی و ضریب یادگیری بالا میشود.
سپس لطفعلی پور، معاون متوسطه منطقه با بیان اینکه این ظرفیت در کشور اولین بار در آموزش و پرورش منطقه 15 به بهره برداری رسیده، خواستار ارتقا سطح آموزشی ویژه دبیران مربوطه شد.
در ادامه لیثی، مسئول پژوهش سراهای شهر تهران، با تقدیر و تشکر از زحمات نیازی، مدیر پژوهش سرای ابن سینا منطقه 15، او را مدیری توانمند، جهادی ومتخصص عنوان کرد و تعامل بین حوزه های مختلف را امری کلیدی دانست.
ودر پایان دکتر محجوب و دکتر شعشعانی، اعضای تیم سازنده دستگاه تشریح یار، در خصوص عملکرد دستگاه توضیحاتی ارائه داده و به تشریح این سیستم در سه بخش کلی: 1- تشریح جسدهای واقعی 2- تشریح گرافیکی آناتومی بدن انسان 3- شبیه ساز حرکتی دستگاه اسکلتی بدن انسان، پرداخته واظهار امیدواری کردند که با اضافه نمودن یک اسکنر تخصصی، این دستگاه از هر حیث در دنیا بی همتا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار