سلطانی‌فر: تاریخ گواهی می‌دهد که ورزش در ایجاد تغییرات مثبت اجتماعی موفق بوده است

تهران (پانا) - وزیر ورزش در دیدار با یکی از وزرای ژاپنی که با امضا یادداشت تفاهم همراه بود، ورزش را فرصتی ارزشمند برای حفظ و ارتقا ارزش‌های جهان‌شمول عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سلطانی‌فر: تاریخ گواهی می‌دهد که ورزش در ایجاد تغییرات مثبت اجتماعی موفق بوده است

به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در این مراسم گفت: ورزش، فرصتی ارزشمند برای حفظ و ارتقای ارزش‌های جهان‌شمول همچون احترام، همکاری و اهداف مشترک میان کشورهاست. با بهره‌مندی از ارزش‌ها اقوام و ملل مختلف را گرد هم می‌آورد و فرهنگ تعامل میان ملت‌ها را گسترش می‌دهد.

وی افزود: تاریخ گواهی می‌دهد که ورزش همواره در ایجاد تغییرات مثبت اجتماعی پیروز بوده است.

وزیر ورزش ادامه داد: با وجود پیشینه همکاری‌های مشترک بین دو ملت ایران و ژاپن در زمینه فرهنگی و سیاسی، با تلاش و پیگیری سفرای دو کشور ، کارشناسان وزارت امور خارجه و دفتر بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان، پس از سال‌ها فرصت دیدار دوجانبه و امضای برخط تفاهم‌نامه همکاری بین دو کشور در زمینه ورزش حاصل شد.

وی گفت: امیدوارم امضای این تفاهم‌نامه زمینه‌ تحولات اساسی در جهت رشد کمی و کیفی ارتباطات ورزشی بین فدراسیون‌های دو کشور را فراهم آورد .

سلطانی‌فر در پایان تصریح کرد: بی تردید ثمره تعاملات ورزشی، پیوند بیش از پیش منافع ملی و بین‌المللی دو ملت همدل و فرهنگ دوست جمهوری اسلامی ایران و ژاپن در زمینه ورزش خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار